طی حکمی؛

انتصاب امام جمعه جدید شهرستان هریس

1402/08/07 - 19:48 - کد خبر: 102026 نسخه چاپی

نصر: مراسم معارفه حجت‌ الاسلام سید عبدالعظیم گلدوست به عنوان امام جمعه جدید هریس برگزار شد.

به گزارش نصر، حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم در مراسم معارفه امام جمعه جدید هریس، قضایای جاری فلسطین را جنایت عیان رژیم صهیونیستی و نسل‌کشی آشکار در مقابل چشم همه جهانیان خواند و گفت: رژیم غاصب، ۴۵۰ نقطه از مناطق غزه را بمباران کرده و چند هزار زن و بچه و پیر و جوان غیرنظامی را در این چند روز کشته است و با بمباران مراکز پر جمعیت و ساختمان‌هایی که می‌داند محل سکونت غیرنظامیان است، جلوی چشم مردم دنیا در حال جنایت است.
وی با تأکید بر اینکه دولت غاصب صهیونیستی به علت این جنایات، قطعاً باید محاکمه شود، دولت آمریکا را مسئول سیاست‌های رژیم غاصب دانست و افزود: بر اساس اطلاعات متعدد، سیاستگذار و تنظیم‌کننده سیاست جاریِ این روز‌های رژیم صهیونیستی، آمریکایی‌ها هستند و آمریکا در این قضیه مسئول است.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی هشدار داد: اگر این جنایات ادامه پیدا کند، مسلمانان و نیرو‌های مقاومت، بی‌تاب می‌شوند و دیگر کسی نمی‌تواند جلوی آن‌ها را بگیرد.
وی تاکید کرد: مقام معظم رهبری بار‌ها فرموده اند که این رژیم ۲۵ سال آینده را نخواهد دید و ان شاءالله به دست خودشان محو و نابود خواهند شد. 
حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم در ادامه از خدمات شایان حجت الاسلام نصرالله پور در ۳ سال مسئولیت خود به عنوان امام جمعه هریس تقدیر کرد و برای حجت الاسلام گلدوست به عنوان امام جمعه جدید این شهرستان، آرزوی موفقیت نمود.
وی در ادامه تاکید کرد: مردم هریس مردمی متدین، با شخصیت و انقلابی هستند و امام جمعه، بایستی پدر معنوی شهر‌ باشد؛ باید تمام جریان ها، گروه‌ها و جناح‌ها و جریان‌هایی که داخل نظام هستند، پا به پای امام جمعه حرکت کنند؛ امام جمعه باید به جوانان و نوجوانان، بیشتر بها بدهد و به مدارس و دانشگاه‌ها بیشتر توجه نماید.
در پایان مراسم از خدمات حجت الاسلام رضا نصراله پور امام جمعه سابق هریس، تقدیر و حجت الاسلام سید عبدالعظیم گلدوست به عنوان امام جمعه جدید هریس معارفه شد.
حجت الاسلام گلدوست، پیش از این امام جمعه شهر‌های سفلچگان قم، صوفیان آذربایجان شرقی و سنجان اراک بود.
انتهای پیام/
انتصاب امام جمعه جدید شهرستان هریس نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار