آخرین اخبار انتظامی استان خبر داد:

از دستگیری سارقان کابل تا انهدام باند تهیه و توزیع سلاح گرم در آذربایجان شرقی

1402/08/07 - 14:50 - کد خبر: 102003 نسخه چاپی

نصر: ماموران انتظامی آذربایجان شرقی موفق شدند تعدادی از سارقان کابل در تبریز را دستگیر کرده و باند تهیه و توزیع سلاح گرم را منهدم کنند.

به گزارش نصر، فرمانده انتظامی تبریز در گفت‌وگو با خبرنگاران، از دستگیری سارق سیم و کابل برق در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ یداله جهان‌ آرا در تشریح جزئیات این خبر، اظهار کرد: در پی وقوع سرقت سیم و کابل برق در سطح حوزه شهرستان تبریز، دستگیری سارقان در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری۲۳ تبریز قرار گرفت.
وی افزود: ماموران کلانتری ۲۳ باسمنج در یک عملیات پلیسی و اطلاعاتی، محل سارقان را شناسایی و آن‌ها را دستگیر کردند.
وی ادامه داد: متهمان پس از انتقال به مقر انتظامی به بزه ارتکابی و سپس در تحقیقات تکمیلی پلیس به سه فقره سرقت اعتراف کردند. 
جهان آرا با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهمان به مرجع قضایی از شهروندان خواست ضمن رعایت هشدارهای پلیسی در صورت تردد افراد مشکوک و ناشناس سریعا با ۱۱۰ تماس بگیرند.

انهدام باند تهیه و توزیع سلاح گرم و دستگیری اراذل و اوباش سطح یک در تبریز
با تلاش شبانه‌روزی ماموران سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی، باند شرارت و تهیه و توزیع سلاح و مهمات غیرمجاز در تبریز متلاشی شده و دو نفر از اراذل و اوباش سطح یک دستگیر شدند. تعداد قابل توجهی سلاح و مهمات جنگی نیز از آن‌ها کشف و ضبط شد.

کشف قرص‌های مخدر و روان‌گردان در مراغه
فرمانده انتظامی مراغه از شناسایی و دستگیری دو فروشنده و کشف حدود سه هزار عدد انواع قرص روان‌گردان و مخدر خبر داد.
سرهنگ توحید فارسی در این رابطه، اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر و هم‌چنین کلانتری ۱۲ شهرستان با انجام اقدامات پلیسی، دو نفر از فروشندگان موادمخدر را شناسایی و با هماهنگی مراجع قضایی، آن‌ها را دستگیر کردند.
وی اضافه کرد: ماموران در بازرسی از مغازه یکی از این مواد فروش‌ها و هم‌چنین بازرسی بدنی یکی دیگر از متهمان، تعداد دو هزار و ۸۳۹ عدد انواع قرص‌مخدر و روان‌گردان، کشف و مغازه متهم نیز پلمپ شد.
به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌ رسانی پلیس آذربایجان شرقی، وی تاکید کرد: شهروندان هرگونه موارد مشکوک و مظنون در ارتباط با خرید و فروش و حمل و نگهداری مواد مخدر را به پلیس ۱۱۰ و کلانتری محل سکونت خود گزارش دهند.
انتهای پیام/
از دستگیری سارقان کابل تا انهدام باند تهیه و توزیع سلاح گرم در آذربایجان شرقی خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار