فرمانده اتنظامی مراغه؛

۲ هزار و ۸۳۹ قرص مخدر در مراغه کشف شد

1402/08/07 - 10:44 - کد خبر: 101978 نسخه چاپی

نصر: فرمانده اتنظامی مراغه گفت: ماموران مبارزه با مواد مخدر و همچنین کلانتری ۱۲ این شهرستان، ۲ فروشنده قرص‌های مخدر و روان‌گردان را دستگیر کردند و ۲ هزار و ۸۳۹ ‌قرص از آنان کشف و ضبط شد. 

به گزارش نصر، سرهنگ توحید فارسی روز یکشنبه در گفت‌وگویی افزود: این میزان قرص مخدر و روان‌گردان در بازرسی بدنی یکی از متهمان و همچنین یک باب مغازه متعلق به متهم دیگر کشف، و این مغازه پلمب شد.
فرمانده انتظامی مراغه همچنین به تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی و ارسال آن به مراجع قضایی نیز اشاره و بیان کرد: مشارکت مردم در زمینه مبارزه با مواد مخدر بسیار راهگشاست و انتظار می‌رود شهروندان هرگونه موارد مشکوک در ارتباط با خرید و فروش و حمل و نگهداری مواد مخدر را به پلیس ۱۱۰ گزارش کنند.
بر اساس پیگیری‌های خبرنگار ایرنا یکی از این متهمان که مغازه لوازم پزشکی داشت، با همین پوشش نسبت به عرضه قرص‌های مخدر و روان‌گردان اقدام می‌کرد که به دام پلیس افتاد.
وقتی واژه اعتیاد بر زبان جاری می‌شود، موادمخدر صنعتی و سنتی از قبیل سیگار، تریاک، هروئین، شیشه و حتی گُل در ذهن‌ها تداعی می‌گردد اما در عصر کنونی مصرف قرص‌های مخدر و روان‌گردان هم جای پایی برای خود در اعتیاد جوانان باز کرده است که دست کمی از دیگر مواد مخدر ندارد.
انتهای پیام/
۲ هزار و ۸۳۹ قرص مخدر در مراغه کشف شد نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار