خبر/

تجلیل از کریم مردانی آذر در دانشگاه صنعتی سهند 

1402/08/07 - 09:09 - کد خبر: 101967 نسخه چاپی

نصر: در مراسمی از حاج کریم مردانی آذر خیر و نیکوکار برجسته کشوری در دانشگاه صنعتی سهند تجلیل شد. 

به گزارش نصر، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان شرقی در این مراسم گفت: باید افراد بزرگی مانند کریم مردانی آذری به‌عنوان الگو در جامعه معرفی شوند تا در آینده شاهد رشد و ظهور افرادی مانند وی در جامعه باشیم. 
جبار علی ذاکری با تاکید بر لزوم تربیت دانشجویان کارآفرین در مراکز دانشگاهی گفت: تربیت نیروی انسانی در دانشگاهها باید منتج به خروج فارغ التحصیلان فناور محور شود که خود محور اشتغال در جامعه شوند.
وی با اشاره به ظرفیتهای دانشگاه صنعتی سهند به عنوان یکی از هفت دانشگاه صنعتی برتر کشور افزود: این دانشگاه با ترکیب مناسبی از اعضای هیأت علمی و دانشمندان پر استناد و چهره های علمی برجسته، نیازهای فنی صنایع منطقه را تامین می کند.
رییس دانشگاه صنعتی سهند هم به اهداف و رسالت این دانشگاه به عنوان نخستین دانشگاه صنعتی مولود انقلاب در رفع نیازهای صنعتی منطقه خاطرنشان کرد: دانشگاه صنعتی سهند با وجود اساتید و دانشمندان توانمند آمادگی لازم برای همکاری با صنایع برای رفع نیازهای فناورانه را دارد.
دکتر اسماعیل فاتحی فر اضافه کرد: 70 درصد اساتید این دانشگاه دانشیار و استادیار و 50 درصد دانشجویان دانشگاه در مقاطع تحصیلات تکمیلی هستند و با تکمیل زیرساخت‌ها، آمادگی خدمت به صنعت استان را داریم و همه تلاشها و تحقیقات در این راستاست.
وی با بیان اینکه به علت کمبود اعتبارات دولتی چندین طرح عمرانی در این دانشگاه ناقص مانده است ابراز امیدواری کرد با کمک خیران ساخت خوابگاه‌های نیمه‌کاره دانشجویان دختر و خوابگاه متأهلین دانشگاه به اتمام برسد. 
وی افزود: با توجه به رسالت دانشگاه، در خرید و تامین تجهیزات آزمایشگاه مرکزی دانشگاه نیز به علت محدودیت منابع مالی مشکل داریم که امیدواریم با حمایت خیران این مشکل نیز مرتفع شود.
دانشگاه صنعتی سهند بزرگترین دانشگاه صنعتی شمال غرب کشور است که بیش از 5 هزار و 300 نفر دانشجو دارد.
انتهای پیام/
تجلیل از کریم مردانی آذر در دانشگاه صنعتی سهند  نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار