بازگشت یحیی گل محمدی به تبریز/

"پیش بازی تراکتور و شهر خودرو"

1398/10/03 - 13:10 - کد خبر: 10195 نسخه چاپی

نصر: در چارچوب رقابت های لیگ برتر و در دیدار معوقه هفته یازدهم، دو تیم تراکتور و شهر خودرو به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش نصر، تیم های تراکتور و شهر خودرو در دیداری معوقه از هفته یازدهم سری رقابت های لیگ برتر، امروز به مصاف هم خواهند رفت.

این دیدار به جا مانده از هفته یازدهم در حالی امروز برگزار می شود که اولین تقابل رسمی تراکتور به تیم شهر خودرو به حساب می آید.
تراکتور پس از پنج ناکامی در کسب سه امتیاز، دو بازی متوالی خود را مقابل فولاد و نفت مسجد سلیمان  با برتری به پایان رساند تا دوباره به جمع مدعیان باز گردد.
پس از جدایی دنیزلی از تبریز، هدایت این تیم را به صورت موقت ساکت الهامی برعهده گرفت و به تازگی علیرضا پژمان که پیش از این سابقه مربیگری در این تیم را دارد، به کادرفنی تراکتور اضافه شده است.
اما در آن سوی میدان، شهرخودرو پس از کسب سه امتیاز دیدار مقابل پیکان آن هم در دقایق پایانی، بازی سختی را در خانه تراکتور خواهد داشت.
شاگردان گل محمدی پس از ناکامی در کسب سه امتیاز بازی‌های هفته دوازدهم تا پانزدهم، از سد پیکان گذشتند و در صورت برتری مقابل تراکتور، با امتیاز برابر نسبت به سپاهان و پرسپولیس، به صدر جدول لیگ برتر می‌رسند.
این دیدار را همچنین می توان تقابل یاران سابق باهم نامید.
چراکه ساکت الهامی فصل گذشته و در بهترین فصل تاریخ شهر خودرو (پدیده سابق) به عنوان دستیار اول در کادر فنی گل‌محمدی حاضر بود و گل‌محمدی نیز در سخت‌ترین فصل تاریخ تراکتور در لیگ برتر هدایت این تیم را برعهده داشت و به همین دلیل این بازی تقابل‌های جذابی خواهد داشت.
سرخ پوشان تبریزی با ۲۴ امتیاز و یک بازی کمتر دیگری به جز این دیدار، در رده ششم جدول قرار دارند و در صورت برد می توانند رده پنجم را از صنعت نفت آبادان پس بگیرند.
همچنین قضاوت این دیدار هم بر عهده حمید حاج ملک و تیم داوری او خواهد بود.
گفتنی است که دوتیم  در صورتی که هوای تبریز مشکلی برای این مسابقه نداشته باشد، از ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه امروز، سوم دی ماه در ورزشگاه یادگار امام تبریز، رو در روی هم قرار خواهند گرفت.

حمیدرضا سامبرانی
انتهای پیام/
نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار