دبیر اول شورای اسلامی شهر ارومیه؛

ترافیک خیابان امام(ره) ارومیه با ایجاد پیاده‌راه رفع شدنی است

1402/08/06 - 22:39 - کد خبر: 101934 نسخه چاپی

نصر: دبیر اول شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به اتمام طرح مطالعه پیاده‌راه امام خمینی (ره) تا یک ماه دیگر گفت: ترافیک این خیابان تاریخی با ایجاد پیاده‌راه رفع شدنی است.

به گزارش نصر، عادل اعظم انهر روز شنبه در گفت و گویی افزود: در حال حاضر تمامی جوانب این طرح برای پرترافیک‌ترین و پرتردترین نقطه ارومیه در حال انجام است و مطالعات لازم برای پیاده‌راه کردن خیابان امام (ره) ارومیه تا یک ماه دیگر به پایان می‌رسد.
وی اضافه کرد: ترافیک این خیابان تاریخی یکی از دغدغه‌های روزمره همه شهروندان ارومیه ای است که طرح‌های متفاوتی مطرح شده بود اما پیاده‌راه شدن در حال حاضر تصمیم نهایی است.
وی با بیان اینکه پیاده‌راه این خیابان از مصوبات سال جاری شورای اسلامی شهر است، ادامه داد: در این طرح عرض پیاده‌روها ۲ برابر شده و خیابان باقی مانده صرفا برای حمل و نقل عمومی و آمبولانس خواهد بود.

ترافیک ارومیه، گرهی که هر روز کورتر می شود
عضو شورای اسلامی شهر ارومیه اظهار کرد: این طرح بر اساس پتانسیل پاساژهای تاریخی و بازار ارومیه در این خیابان اجرا می‌شود و در این طرح مطالعاتی در خصوص بیمارستان و ادارات موجود نیز تصمیم گیری خواهد شد.
اعظم انهر این طرح را برگرفته از شهرهای بزرگ همچون تهران و اصفهان دانست و گفت: خیابان خیام جنوبی ارومیه نیز اکنون سنگ فرش شده و زمانی خیابان بود و تجربه تبدیل کردن خیابان به پیاده راه در ارومیه وجود دارد.
به گزارش ایرنا، خیابان امام خمینی (ره) مهمترین خیابان منطقه مرکزی شهر ارومیه است که البته در طول ساعات زیادی از روز، از جمله عصر و صبح ترافیک زیادی را در آن شاهد هستیم.
این خیابان از میدان ولایت فقیه آغاز شده و در خیابان انقلاب به پایان می رسد و طول آن نزدیک به یک و نیم کیلومتر است.
انتهای پیام/
ترافیک خیابان امام(ره) ارومیه با ایجاد پیاده‌راه رفع شدنی است خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار