مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌شرقی مطرح کرد؛

تامین مالی پروژه‌های راكد استانی با استفاده از منابع مولدسازی

1402/08/06 - 12:08 - کد خبر: 101928 نسخه چاپی

نصر: واقف بهروزی، نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌شرقی در حاشیه جلسه کارگروه استانی مولدسازی دارایی‌های دولت، در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: موضوعات و پروژه‌های تعدادی از دستگاه‌های دولتی در این جلسه با حضور مدیران دستگاه‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش نصر، مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان افزود: اموال و دارایی‌هایی که ذیل موضوع مصوبه مولدسازی قرار داشت، مشخص و مورد بررسی قرار گرفت، مقرر شد نواقصاتی که وجود دارد تکمیل شده و برای تصویب به هیئت عالی مولدسازی ارسال شود.
نماینده وزیر اقتصاد در آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: منابع حاصل شده از طریق روش‌های مولد سازی، برای تکمیل پروژه‌هایی که چندین سال است راکد و مسکوت مانده، به کار گرفته خواهد شد تا بتوانیم این پروژه ها را تامین مالی کرده و به بهره‌برداری برسانیم.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان‌شرقی با اشاره به تعداد پرونده‌های ارسالی به هیئت عالی مولدسازی، یادآور شد: تعدادی از موضوعات مربوط به سازمان جهادکشاورزی و دانشگاه علوم پزشکی تبریز، در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت، در مجموع بیش از 20 پروژه وجود دارد که بعد از تکمیل پرونده در حال ارسال به هیئت عالی مولدسازی است.
وی در پایان با تاکید بر اینکه تمامی املاک مازاد باید در سامانه سادا ثبت شود، گفت: دستگاه های اجرایی مکلف هستند اموال مازاد خود را باید در این سامانه ثبت کنند.
انتهای پیام/
تامین مالی پروژه‌های راكد استانی با استفاده از منابع مولدسازی نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار