بازدید شهردار از پروژه بهشت ماندگار ترمینال تبریز

1402/08/05 - 20:24 - کد خبر: 101901 نسخه چاپی

نصر: شهردار تبریز از آخرین وضعیت احداث پروژه بهشت ماندگار ترمینال تبریز بازدید کرد.

به گزارش نصر، یعقوب هوشیار، شهردار تبریز به همراه معاونین فنی و عمرانی، شهردار منطقه 3 و تعدادی از مدیران شهری ازمحل احداث پروژه بهشت ماندگار بازدید نمود.
شهردار تبریز در این بازدید که مدیرعامل شرکت عمران و توسعه آذربایجان نیز همراهی می کرد، جهت تصمیم گیری در خصوص کلیات طرح بهشت ماندگار و تسریع عملیات عمرانی پروژه و ارائه راهکارهای لازم، طی جلسه ای در محل دفتر مدیر عامل سازمان پایانه های مسافربری حضور یافت. 
در این جلسه بعد از توضیحات جمع حاضر و ارائه گزارشی از روند پیشرفت مراحل اجرایی این پروژه توسط مدیرعامل شرکت عمران و توسعه آذربایجان ، شهردار تبریز اعلام‌نمود: مهمترین مسئله درپروژه های عمرانی کاهش هزینه ها و تسریع در اجرای دقیق با رعایت استانداردها بوده امیدواریم این پروژه مهم نیز در کمترین زمان ممکن اتمام و به بهره برداری برسد.
گفتنی است پروژه بهشت ماندگار در مساحتی حدود ۱۷ هزار مترمربع و در ۷ طبقه سازه ای با اعتبار ۴۸۰ میلیارد تومان در ضلع شرقی ترمینال تبریز توسط شرکت عمران و توسعه آذربایجان به عنوان مجری طرح احداث خواهد شد.
این پروژه دارای پارکینگ، مهمانسرا و مجموعه اقامتی، شهربازی، رستوران، سالن ورزشی، واحدهای تجاری، هایپرمارکت، انبارتوشه و پمپ بنزین می باشد.
انتهای پیام/
بازدید شهردار از پروژه بهشت ماندگار ترمینال تبریز نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار