معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان؛

۵۰ درصد طرح های نیمه تمام ورزشی در کشور تکمیل شد

1402/08/04 - 17:58 - کد خبر: 101875 نسخه چاپی

نصر: معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: در دو سال گذشته از مجموع ۶ هزار طرح نیمه تمام ورزشی سه هزار طرح تکمیل و بهره برداری شد.

به گزارش نصر، سینا کلهر روز پنجشنبه در آیین بهره برداری از زمین چمن مصنوعی ورزشگاه ملکان افزود: عدالت محوری، رویکرد اصلی دولت است و سعی می کند در تمامی بخش ها این موضوع را اجرا کند.
وی خاطرنشان کرد: یکی از اهداف اصلی دولت، افزایش سرانه ورزشی در همه نقاط کشور است و اتمام پروژه های نیمه تمام یکی از راه های دستیابی به این هدف است.

بهره برداری از پنج طرح عمرانی در آذربایجان شرقی به مناسبت هفته تربیت بدنی
معاون فنی و مهندسی اداره کل ورزش و جوانان استان نیز در این آیین از افتتاح و بهره برداری از پنج طرح عمرانی در استان به مناسبت هفته تربیت بدنی خبر داد.
عطا شرفشاهی گفت: این طرح ها شامل افتتاح زمین چمن مصنوعی ورزشگاه ملکان، زمین بسکتبال ۳در۳ میرداماد تبریز، بهره برداری از پیست دوچرخه سواری و پیست تارتان ورزشگاه یادگار امام (ره) و زمین تنیس شیخ محمد خیابانی تبریز است.
وی با اشاره به میزان هزینه های صورت گرفته جهت تکمیل این پروژه ها خاطرنشان کرد: برای بازسازی و تکمیل پنج پروژه عمرانی در استان حدود ۴۲۰ میلیارد ریال هزینه شده و پروژه های نیمه تمام دیگر نیز به سرعت در حال تکمیل است.
در این آیین از قهرمانان و ورزشکاران شهرستان ملکان تجلیل شد.
انتهای پیام/
۵۰ درصد طرح های نیمه تمام ورزشی در کشور تکمیل شد خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار