به بهانه برگزاری مراسم تجلیل از اسطوره مدرسه سازی آذربایجان؛

تقدیر حاج کریم از تبریزی‌ها

1402/08/04 - 16:34 - کد خبر: 101868 نسخه چاپی

نصر: حاج کریم مردانی آذری، خیّر نام آشنای کشور و بزرگمرد عرصۀ مدرسه‌سازی ایران، در پی برگزاری آیین «تکریم کریم» که به همت ستاد مردمی و جمعی از فرزندان معنوی این بزرگمرد، در بیستم مهرماه سال ‌جاری همزمان با نودمین سالروز تولد ایشان و به پاس یک عمر تلاش‌های خیر خواهانه و خداپسندانۀ ایشان، با حضور جمع کثیری از دانش‌آموزانِ مدارس ساخته شده توسط ایشان، آحاد مردم و مسئولان استان، در سالن‌همایش‌های بین‌المللی خاوران تبریز برگزار شده بود.

به گزارش نصر، پیام قدردانی به شرح زیر صادر کرد:

«با نام خدای کریم و خالق کرامت !
عزیزانِ عزیزتر از جان،  سلام و سپاس پدر پیرتان را پذیرا باشید.
به‌ رسم ادب و به پاس احترام، بر خود وظیفه می‌دانم که قدردان لطف بی‌شائبه هموطنانم و مردم تبریز و همچنین فرزندانم در برگزاری «آیین تکریم کریم» باشم.  می بایست حضوری از تک تک شما تشکر  می‌کردم !  اما شرایط جسمی‌ام این اجازه را از من دریغ کرده است. لذا از دور سپاس خود را تقدیم و عرض می‌کنم که : من هیچ کاری، فراتر از وظیفه انسانی خویش انجام نداده‌ام! در طول‌سال‌های عمرم، تمام تلاش من برای رضای خدا بود و تعالی خودم وآسایش بندگان خدا، 
من نقشی جز «کلید داری خزانه الهی» بر خود قائل نبوده و طبق خواست او، دارایی او را، در مسیر رضایت او،  صرف کرده‌ام و برای من از  محبّت شما عزیزان،  همین بس که با شادمانی وخرسندی تمام، مدام فریاد زدید : «بابا  کریم دوستت داریم! » اینگونه ابراز  محبت‌ها، مرا برای  همیشه شرمندۀ مردم خوب و عزیزمان خواهد کرد و به قول شهریار ملک سخن:
«باز یاران گوهر تحسین نثارم می‌کنند  من نیم شایان تحسین شرمسارم می‌کنند
در صف گوهر فروشان، بار خود بینم خَزف  وین خریداران چه خجلت‌ها که بارم می‌کنند»
باز هم بــــه وجود همه شما و فرزندان معنوی‌ام افتخار می‌کنم و از لطف تک‌تک‌تان صمیمانه سپاسگزارم. در پناه یگانه کریم عالم هستی، به مهر بمانید و مانا.  خداوند همه ما را عاقبت به خیر فرماید».
دوستدار شما: حاج کریم مردانی آذری
انتهای پیام/
تقدیر حاج کریم از تبریزی‌ها نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار