امام جمعه تبریز:

هنر ارتش رژیم صهیونیستی در شلیک بمب و موشک خلاصه می‌شود

1402/08/04 - 15:06 - کد خبر: 101862 نسخه چاپی

نصر: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: تمام هنر ارتش رژیم صهیونیستی در شلیک بمب و موشک مفت و ارزان خلاصه می‌شود و این رژیم از رویارویی مستقیم و حمله زمینی به غزه عاجز است.

به گزارش نصر، حجت الاسلام والمسلمین « سید محمدعلی آل هاشم » روز پنجشنبه در گردهمایی « انصار الاقصی » که برای حمایت و همدردی مردم، مواکب اربعین و اقشار مختلف از مردم مظلوم غزه در مسجد دانشگاه تبریز برگزار شد، افزود: مسوولان این رژیم غاصب از آغاز عملیات « طوفان الاقصی» بارها از حمله قریب الوقوع زمینی به غزه در محافل عبری و غربی سخن گفته‌ و حتی ساعت آن را نیز اعلام کرده‌اند اما آنها جرات این کار را ندارند و خوب می‌دانند که ارتش این رژیم توانایی جنگ رودررو با مبارزان فلسطینی را ندارد.
وی ادامه داد: پیامدهای آرزوی حمله زمینی به غزه برای رژیم صهیونیستی بزرگتر و سنگین‌تر خواهد بود و این رژیم نمی‌تواند آن را تحمل کند.
حجت الاسلام آل هاشم گفت: ارتش رژیم صهیونیستی در دو دهه اخیر در هیچ یک از جنگ‌های زمینی موفق بیرون نیامده و از ورود به منطقه پیچیده غزه نیز هراس دارد از این رو با بهانه‌های مختلف این حمله را به تعویق می‌اندازد.
وی افزود: مبارزان غزه و جبهه‌های اطراف این توانایی را دارند که چندین برابر عملیات طوفان الاقصی به رژیم صهیونیستی ضربه وارد کنند.

واژه فاجعه برای توصیف جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه کم است
امام جمعه تبریز بیان کرد: برای توصیف جنایاتی که امروز رژیم صهیونیستی در غزه انجام می دهد واژه فاجعه نیز کم است و دنیای بی‌رحم چشم خود را به روی بزرگترین جنایت‌های سیستماتیک تاریخ و خشن‌ترین فجایع بشری بسته است.
وی ادامه داد: فاجعه غزه امروز در صدر اخبار رسانه‌های دنیا به ویژه رسانه‌های دنیای استکباری قرار گرفته است و البته دنیای استکبار فاجعه غزه را به نحوی که اتفاق افتاده منعکس نمی‌کند.
حجت الاسلام آل هاشم بیان کرد: البته رسانه های استکبار قرار نیست آنچه را که در غزه اتفاق می‌افتد به طور کامل اطلاع رسانی کنند.
امام جمعه تبریز گفت: مردم غزه چیزی برای خوردن ندارند سوختی برای گرم شدن و روشن شدن خانه‌هایشان ندارند و در عین حال زیر بمباران شدید و آتشبار جانیانی قرار گرفته‌اند که در تاریخ، نمونه ندارند.
حجت الاسلام آل هاشم به آیات و احادیث اسلامی در مورد حمایت از مسلمانان و غیرمسلمانانی که تحت ظلم هستند اشاره کرد و گفت: طبق آموزه‌های دینی، مسلمانان باید در مقابل ظلم و ستم و تجاوز بایستند و از مظلوم دفاع کنند.
وی به تعداد شهدای بمباران رژیم صهیونیستی در غزه نیز اشاره کرد و گفت: بیشتر آنهایی که در این چند روز به شهادت رسیدند زنان و کودکان مظلوم هستند پس کجایند آن مدافعان حقوق بشر؟
امام جمعه تبریز، رژیم صهیونیستی را رژیمی نژادپرست عنوان کرد و گفت: این ویژگی در گفته‌های نخست وزیر این رژیم جعلی به وضوح پیداست زمانی که نتانیاهو اعلام می‌کند کودکان ما کودکان نور و کودکان آنها کودکان تاریکی‌اند و جبهه ما جبهه انسانیت و جبهه آنها جبهه حیوانیت است.
وی افزود: تجربه نشان داده که احتمال کشتار جمعی و نسل کشی نیز وجود دارد و در صورتی که جامعه بین‌الملل در مقابل جنایات این رژیم سکوت کند احتمال بالا رفتن قربانیان بسیار است.
حجت الاسلام آل هاشم گفت: دیر یا زود این جنگ تمام می‌شود اما هر انسان بیدار و جریان سیاسی باید در چنین وضعیتی جا و صف خود را مشخص کند.
به گزارش ایرنا، در آغاز این گردهمایی پدر شهید عبدالصمد امام پناه نخستین شهید راه قدس در آذربایجان شرقی گوشه‌هایی از وصیت‌نامه شهید بزرگوار را برای حضار قرائت کرد و حاضرین نیز با سرودن شعارهایی علیه رژیم غاصب و کودک کش، حمایت خود از غزه و آرمان های فلسطین را بار دیگر اعلام کردند.
شهید عبدالصمد امام پناه متولد ۱۳۴۸ تبریز بود که در تاریخ ۲۶ فروردین ۱۳۷۵ در جنوب لبنان به شهادت رسید و پیکر پاکش در ۳۱ فروردین ۷۵ به کشورمان رجعت کرد و پس از تشییع باشکوه، در گلزار شهدای وادی رحمت تبریز دفین شد.
انتهای پیام/
هنر ارتش رژیم صهیونیستی در شلیک بمب و موشک خلاصه می‌شود خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار