صدرالحسینی:

دیدار رهبران مقاومت، اسرائیل را وادار به بازنگری در اقدامات علیه غزه می‌ کند

1402/08/03 - 18:44 - کد خبر: 101827 نسخه چاپی

نصر: کارشناس تحولات غرب آسیا دیدار رهبران گروه‌های مقاومت فلسطینی با دبیرکل حزب الله لبنان را باعث انسجام بیشتر محور مقاومت و افزایش صدمات شدیدتر به رژیم صهیونیستی دانست و گفت: این رژیم در اقدامات خود علیه غزه بازنگری‌های جدی به عمل خواهد آورد.

به گزارش نصر، « سیدرضا صدرالحسینی» در گفت‌‎وگو با خبرنگار بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، درارتباط با دیدار دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و معاون دفتر سیاسی حماس با دبیرکل حزب الله لبنان گفت: از سال‌های گذشته دیدار فرمانده‌هان ارشد گروه‌های مقاومت متداول بوده و این دیدارها انجام می‌شدند البته  دوسال قبل، تمام فرمانده‌هان و رهبران جریان‌های مقاومت با حضور «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان در بیروت میثاق نامه‌ای را باهدف هماهنگی در محور مقاومت امضاء کردند و در طول  دوسال گذشته هیچ اقدامی بر خلاف آن انجام ندادند.
این کارشناس تحولات غرب آسیا افزود: شاید یکی از نگرانی‌های نظام سلطه و رژیم صهیونیستی همین است که طی دو سال گذشته یک همفکری، همراهی و هم افزایی قابل توجهی بین گروه‌های مقاومت مشاهده می‌شود لذا برنامه ریزی دقیق و طراحی‌هایی بدون خطایی که در عملیات طوفان الاقصی انجام شد، نشان می‌دهد که مجموع فرمانده‌هان ارشد گروه‌ها و جریان‌های مقاومت یک هماهنگی دقیق با یکدیگر دارند.
وی با درباره پیام دیدار رهبران گروه‌های مقاومت فلسطینی با دبیر کل حزب  الله لبنان گفت: این دیدار می‌تواند یکبار دیگر این پیام را به رژیم صهیونیستی و حامیانش منتقل کند که در صورت تداوم جنایات در غزه  شرایط در منطقه قطعا به سود آنها نخواهد بود و با وجود سناریوهای مختلف، شرایط رژیم صهیونیستی و حامیان آن در غرب آسیا دچار تغییرات بنیادین خواهد شد.
صدرالحسینی دیدار دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین و معاون دفتر سیاسی حماس با سید حسن نصرالله  را دارای اهمیت و راهبردی خواند گفت: با توجه به شرایط موجود در منطقه، مطالب و موضوعاتی که در این دیدار مطرح شد، به اطلاع عموم نخواهد رسید اما تاثیرات آن را می‌توان درحالات مختلف مشاهده کرد.
این کارشناس تحولات غرب آسیا درباره تاثیرات دیدار مزبور گفت: یکی از مهم تری تاثیرات، انسجام و هماهنگی بیشتر میان گروه‌ها و جریان‌های مقاومت است. همچنین رژیم صهیونیستی با صدمات شدیدتری روبرو خواهد شد البته توجه به این نکته ضروری است که بهره‌مندی از امکانات استفاده نشده مقاومت ممکن است در دیدار مطرح شده باشد. در مجموع،  این دیدار در میادین مختلف ثاثیرات قابل توجهی به همراه خواهد داشت.
وی درباره تاثیر دیدار رهبران مقاومت فلسطینی با سیدحسن نصرالله بر تصمیم گیری‌های تل آویو گفت: طی 18 روزی که از نبرد غزه می‌گذرد مقامات سیاسی نظامی رژیم صهیونیستی بارها از ورود حزب الله به عرصه کارزار با اسرائیل ابراز نگرانی کرده‌اند لذا به نظر می‌رسد رژیم صهیونیستی در اقدامات خود چه در حوزه بمباران و چه در حوزه عملیات نظامی ( حمله زمینی) علیه غزه بازنگری‌های جدی به عمل خواهد آورد.
انتهای پیام/
دیدار رهبران مقاومت، اسرائیل را وادار به بازنگری در اقدامات علیه غزه می‌ کند خبرگزاری تسنیم

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار