خبر/

زنگ پدافند غیرعامل در مدارس آذربایجان شرقی

1402/08/03 - 13:09 - کد خبر: 101810 نسخه چاپی

نصر: به مناسبت هفته پدافند غیرعامل و با هدف آشنایی دانش آموزان با مفاهیم این موضوع، زنگ پدافند غیر عامل در مدارس آذربایجان شرقی نواخته شد.

به گزارش نصر، سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان در این مراسم که در دبیرستان طالقانی تبریز برگزار شد گفت: به زبان ساده پدافند غیرعامل یعنی اینکه در جایی که زندگی می‌کنیم اقداماتی انجام دهیم که در برابر آسیب‌های احتمالی قدرت مقاومت ما افزایش و قدرت تخریب کاهش داشته باشد.
سعادتی ادامه داد: شما دانش آموزان سرمایه اصلی کشور هستید و باید از شما مراقبت و محافظت کنیم تا آینده میهنمان تضمین شود و با اجرای پدافند غیرعامل و فرهنگ سازی و آگاهی بخشی در کنار آموزش تلاش می کنیم.
مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری آذربایجان شرقی هم با اشاره به اینکه پدافند غیرعامل مجموعه اقداماتی است که میزان صدمات جامعه را کاهش می‌دهد گفت: از آنجایی که کشور و انقلاب ما دشمنان زیادی دارد و براندازی نظام را در سر می پرورانند نیازمند آمادگیهای لازم در جامعه هستیم و پدافند غیر عامل می‌تواند آسیب پذیری کشور را کاهش دهد.
رزمی اظهار کرد: مقابل چشم دنیا نسل کشی و کودک کشی صهیونیست‌های غاصب اتفاق می‌افتد و تا امروز ۶ هزار نفر از مردم فلسطین جان خود را از دست داده اند، صهیونیست‌ها با نظارت نهاد‌های بین المللی در کمال وقاحت سلاحهایی که فقط برای مقابله با پیچیده‌ترین تاسیسات نظامی به کار گرفته می‌شود برای از بین بردن یک بیمارستان به کار می‌گیرند.
در تقویم رسمی کشورمان از سوم تا دهم آبان ماه هفته پدافند غیرعامل نامگذاری شده است.
انتهای پیام/
زنگ پدافند غیرعامل در مدارس آذربایجان شرقی نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار