شهردار آنکارا در دیدار با شهردار تبریز:

بهره‌مندی از ظرفیت صنعت ساختمان سازی و توریسم محور توسعه تعاملات دو کلانشهر

1402/08/03 - 07:46 - کد خبر: 101776 نسخه چاپی

نصر: شهردار آنکارا گفت: صنعت ساختمان و توریسم می تواند محور اصلی توسعه تعاملات بین دو شهر تبریز و آنکارا باشد.

به گزارش نصر، منصور یاواش در دیدار با یعقوب هوشیار شهردار تبریز اظهار کرد: در شرایط فعلی تبادل و تعاملات بین شهرها از تبادلات بین دولت‌ها، پیشی گرفته است و توسعه همکاری ها این دو شهر منشا پیشرفت طرفین خواهد بود.
وی قرابت فرهنگی  تبریز و آنکارا را فرصت کم نظیری برای گسترش تعاملات دانست و خاطرنشان کرد: صنعت ساختمان و گردشگری می تواند، محور توسعه همکاری تبریز و آنکارا را ایفا کند.
همچنین در این دیداریعقوب هوشیار، تبریز یکی از شهرهای با پیشینه تاریخی و سرآمد کشور ایران معرفی و اظهار کرد: آذربایجان شرقی و تبریز ظرفیت های بسیار بالایی در بخش های تولید فولاد، معدن، صنایع و به خصوص صنایع غذایی دارد؛ به طوری که محصولات غذایی تولید شده در کارخانجات این شهر به ۷۰ کشور دنیا صادر می‌شود.


وی با اشاره به مهیا بودن زیرساخت سرمایه گذاری در شهرک صنعتی سرمایه گذاری خارجی و منطقه آزاد ارس برای سرمایه گذاران ترک، خاطر نشان کرد: باتوجه به اینکه همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری تبریز اردیبهشت سال آینده برگزار می شود در این زمینه  از سرمایه گذران ترکیه ای دعوت می کنیم در این همایش حضور و مشارکت فعالی داشته باشند.
انتهای پیام/
بهره‌مندی از ظرفیت صنعت ساختمان سازی و توریسم محور توسعه تعاملات دو کلانشهر نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار