معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی:

جنگ غزه پایان نتانیاهو خواهد بود

1402/08/02 - 19:54 - کد خبر: 101775 نسخه چاپی

نصر: معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه ۱۵ مهر سرآغاز فروپاشی رژیم کودک کش و غاصب صهیونیست است، گفت: پایان جنگ غزه پایان نتانیاهو ( نخست وزیر رژیم غاصب اسراییل ) خواهد بود.

به گزارش نصر، حسن گلی عصر سه شنبه در مراسم عصر شعر مبشّرات اظهار کرد: مردم غزه و مبارزان حماس در این روز ، تاریخ نوشتند و در رویارویی با رژیم غاصب، روزی به یاد ماندنی در تاریخ ثبت کردند.
وی اضافه کرد: شکستی که اسراییل در این چند روز متحمل شد در ۷۵ سال گذشته تجربه نکرده بود.
معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: رژیم صهیونیستی در این روزها جنون آمیز و وحشیانه حمله می کند و هر حمله آنها شکستی بزرگ برای این رژیم است.
وی افزود: نتانیاهو خوب می داند که بعد از جنگ غزه، گرفتار طوفان سیاسی خواهد شد و باید برود.
گلی به حضور خانواده شهدای مقاومت در این مراسم اشاره کرد و گفت: هر چند این شهدا در سوریه و عراق به شهادت رسیدند اما همه آنها یک آرزو و مقصد داشتند و آن آزادی بیت المقدس بود.
وی ادامه داد: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب قدس رمز آلود و با فرج امام زمان ارتباط دارد و آرزوی هر مسلمان و شیعه، آزادی قدس است.
معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: جامعه هنر همپای دیگر اقشار مردم به طرق مختلف، یکی با شعر، یکی با موسیقی و یکی با خوشنویسی و نقاشی ابراز همدردی خود با مردم غزه را اعلام کردند.
در این مراسم شاعران تبریزی با سرودن اشعاری، با مردم غزه ابراز همدردی کردند.
انتهای پیام/
جنگ غزه پایان نتانیاهو خواهد بود خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار