فرمانده سپاه عاشورا مطرح کرد؛

سربازان آینده سازان میهن اسلامی هستند

1402/08/02 - 17:33 - کد خبر: 101764 نسخه چاپی

نصر: فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه سربازان آینده سازان میهن اسلامی هستند گفت: باید دوره‌های مهارت آموزی به صورت ویژه برای این عزیزان برگزار شود.

به گزارش نصر، فرمانده سپاه عاشورا در مراسم تجلیل از برگزیدگان مهارت آموزی کارکنان وظیفه سپاه  آذربایجان شرقی در تبریز بابیان اینکه سربازان آینده سازان میهن اسلامی هستند و باید دوره‌های مهارت آموزی به صورت ویژه برای این عزیزان برگزار شود گفت:این مهارت‌ها ضمن اینکه اعتماد به نفس سربازان را افزایش می‌دهند مشکلات اشتغال این عزیزان را نیز مرتفع می‌کنند.
عباس قلی زاده با اشاره به اینکه مشکلات موجود در این دوره‌ها باید رفع شود افزود:فرماندهان، مسئولین و دبیران مختلف سپاه استان در راستای رفع معایب، نواقصی که در برگزاری دوره‌ها وجود دارد را از ادارات و دستگاه‌های مربوط به نفع احسن پیگیری نمایند تا بتوانیم این بحث مهارت آموزی را نه تنها به عنوان وظیفه قانونی بلکه به عنوان یک تکلیف شرعی که به عهده ما قرار گرفته است را برگزار کنیم.
وی به نقش سپاه در کشور اشاره کرد و گفت:در سپاه در کنار امنیت آفرینی برای کشور باید برای آموزش مهارت آموزی به سربازان راهکار‌هایی هم پیدا کنیم.
مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان شرقی از برگزاری المپیاد مهارتی بین یگان‌های مختلف مستقر در استان خبر داد و گفت:پیشنهاد این المپیاد از تبریز ارسال شده که یک المپیاد مهارتی بین سرباز‌های ارتش، سپاه، نیروی انتظامی، نیروی دریایی و نیروی زمینی استان هست که هم سربازان و هم مربیان فنی وحرفه‌ای در این مسابقه محک بخورند و مشخص شود که چقدر در توانمندسازی سربازان نقش داشتند.
مشایخی افزود:در این المپیاد از تمام ظرفیت‌های کارگاه‌های فنی حرفه‌ای برای انتخاب شدن جزو استان‌های پیشرو در عرصه اولین دوره المپیاد مهارتی سربازان نیرو‌های مسلح استان استفاده خواهیم کرد.
انتهای پیام/
سربازان آینده سازان میهن اسلامی هستند نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار