فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی خبر داد:

کشف بیش از ۲۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در میانه

1402/08/01 - 14:09 - کد خبر: 101680 نسخه چاپی

نصر: فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از کشف ۲۹ هزار و ۸۵۸ لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل به ارزش ۱۴ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال در شهرستان میانه خبر داد.

به گزارش نصر، سردار علی محمدی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در اجرای طرح مبارزه با پدیده شوم قاچاق، ماموران پلیس آگاهی شهرستان میانه ضمن کنترل محورهای ارتباطی به یک دستگاه تریلر مشکوک و آن را متوقف کردند.
وی افزود: ماموران در بازرسی از تریلر توقیفی، مواد سوختی قاچاق از نوع گازوئیل که به طرز ماهرانه ای در وسط اتاق تریلر در تانکرهای مجزا جاسازی شده بود را کشف کردند.
محمدی با بیان اینکه در همین رابطه یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد، از مردم آذربایجان شرقی درخواست کرد هر گونه موارد مشکوک در زمینه قاچاق کالا و ارز را با سامانه ۱۱۰ در جریان بگذارند.
میانه، شرقی‌ترین شهر استان آذربایجان شرقی است که از سمت شمال به سراب، از شمال غرب به بستان آباد، از غرب به هشترود، از جنوب به زنجان، از شرق به خلخال و از شمال شرقی به اردبیل منتهی می‌شود.
میانه را به‌عنوان دروازه آذربایجان شرقی می‌شناسند؛ زیرا برای سالیان متمادی، تنها راه ارتباطی منطقه به بدنه اصلی کشور بوده است.
انتهای پیام/
کشف بیش از ۲۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در میانه خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار