استاندار آذربایجان‌شرقی:

جمع‌شدن و هماهنگی نیروهای انقلاب با استفاده از بسترهای فضای مجازی بسیار مهم است

1402/08/01 - 10:51 - کد خبر: 101658 نسخه چاپی

نصر: استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که فضای مجازی امروزه به بخش جدایی‌ناپذیر زندگی انسان‌ها تبدیل شده و نقش تمدن‌ساز دارد، بر نقش فضای مجازی در همه شئون زندگی اجتماعی و لزوم هم‌افزایی و همگرایی مجموعه‌های موثر در این حوزه تاکید کرد.

به گزارش نصر، عابدین خرّم، روز یکشنبه، ۳۰ مهر در دیدار معاون آموزش و سازماندهی «سراج» کشور، ضمن تاکید بر لزوم آسیب‌شناسی فضای مجازی برای برنامه‌ریزی و مقابله با تهدیدهای آن، خواستار بهره‌مندی مجموعه‌های فعال مرتبط، از امکانات این فضا برای برجسته‌سازی توانمندی‌های تمدن ایرانی - اسلامی شد.
وی، سازمان فضای مجازی، سراج را یکی از مجموعه‌های اثرگذار و دارای ویژگی‌های منحصر به‌فرد دانست و حضور مجموعه‌های مختلف در حوزه فضای مجازی استان و کشور را در کنار هم ظرفیتی برای اسلام و انقلاب عنوان کرد.
وی ضمن بیان این‌که دور هم جمع شدن نیروهای انقلاب و هماهنگی آن‌ها با استفاده از بسترهایی مانند فضای مجازی بسیار مهم است، اظهار کرد: امکان برای فعالیت، زیاد داریم که باید برای آن راه و روش مناسبی تعریف شود و نباید زمان را برای استفاده از این فرصت از دست داد.
استاندار آذربایجان‌شرقی عنوان کرد: باید جبهه‌ای در حوزه فضای مجازی تشکیل شود، زیرا که کار جبهه‌ای خیلی تاثیرگذار است و با کار جزیره‌ای در حوزه‌های مختلف از جمله فضای مجازی نمی‌توان نتیجه‌ دلخواه را گرفت.
سجاد ستوده، معاون آموزش و سازماندهی سازمان فضای مجازی سراج کشور نیز با قدردانی از حمایت‌های استاندار آذربایجان‌شرقی از مجموعه‌های مردمی فعال، تصریح کرد: سازمان سراج بر لزوم تقویت هرچه بیشتر مراکز استان‌ها و حلقه‌های میانی تاکید دارد.
به گزارش ایسنا، به نقل از استانداری آذربایجان‌شرقی، در این دیدار، مولایی به عنوان مسئول جدید مرکز استانی سازمان فضای مجازی سراج در آذربایجان‌شرقی، معرفی و از تلاش‌های محمدتقی حمیدی‌نیا، مسئول قبلی سراج استان قدردانی شد.
انتهای پیام/
جمع‌شدن و هماهنگی نیروهای انقلاب با استفاده از بسترهای فضای مجازی بسیار مهم است خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار