فرمانده انتظامی چاراویماق خبر داد:

کشف حدود ۱۹ کیلوگرم تریاک در چاراویماق

1402/07/30 - 23:30 - کد خبر: 101641 نسخه چاپی

نصر: فرمانده انتظامی چاراویماق از کشف ۱۸ کیلو و ۵۰۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک در عملیات مشترک با پلیس استان قزوین در این شهرستان خبر داد.

به گزارش نصر، سرهنگ فرامرز بابایاری در تشریح جزئیات این خبر، اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق موادمخدر با یک دستگاه سواری شخصی در پوشش خانواده، موضوع پس از هماهنگی قضایی در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: با پشتیبانی اطلاعاتی و عملیاتی پلیس مبارزه با موادمخدر استان قزوین، خودروی حامل موادمخدر در اتوبان پیامبر اعظم(ص) شناسایی و پس از چند ساعت کنترل و مراقبت با شگردهای خاص پلیسی متوقف شد.
وی عنوان کرد: ماموران در بازرسی از خودروی توقیف شده مقدار ۱۸ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف کردند.
بابایاری گفت: در این خصوص دو نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد.
وی خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق موادمخدر همواره و با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود و سوداگران مرگ بدانند که پلیس بدون هیچ اغماضی با قاطعیت با آن‌ها برخورد خواهد کرد و از شهروندان تقاضا داریم، اخبار و اطلاعات خود پیرامون این موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
معرفی معاون عملیات فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی
به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس آذربایجان شرقی، در مراسمی با حضور سردار علی محمدی، فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی سرهنگ رمضان اللهوردیان به عنوان معاون جدید عملیات انتظامی استان معرفی شده و هم‌چنین از زحمات سرهنگ محمد خشتگر، معاون عملیات سابق تقدیر به عمل آمد.
انتهای پیام/
کشف حدود ۱۹ کیلوگرم تریاک در چاراویماق خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار