رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل؛

400 میلیارد تومان اعتبار به راه آهن اردبیل تخصیص یافته است

1398/10/03 - 11:00 - کد خبر: 10162 نسخه چاپی

نصر: رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: با پیگیری استاندار اردبیل و مساعدت سازمان برنامه و بودجه بیش از 400 میلیارد تومان به پروژه راه آهن اردبیل – میانه اختصاص یافت.

به گزارش نصر به نقل از ایسنا، داود شایقی در گفت وگویی اظهار کرد: تاکنون 300 میلیارد تومان به این پروژه ابلاغ شده بود که امروز نیز 100 میلیارد تومان به راه آهن اردبیل ابلاغ شد تا 100 درصد اعتبار راه آهن در سالجاری تخصیص یابد.
وی با بیان اینکه تمام قطعات راه آهن اردبیل در حال حاضر فعال بوده و این پروژه با قوت به پیش‌ می‌رود، خاطرنشان کرد: در اجرای قانون بودجه سال 98 کل کشور با تخصیص اعتبار تملک دارایی‌های سرمایه‌ای اتصال اردبیل به شبکه ریلی جزو اولویت‌ها محسوب می‌شود.
شایقی افزود: اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای در پیوست شماره یک قانون بودجه سالجاری آمده است که از این محل برای راه آهن اردبیل منابع اعتباری تخصیص یافت.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: به دنبال سفر سال گذشته رئیس سازمان برنامه و بودجه قول مساعدی برای تکمیل قطعات ششگانه راه آهن اردبیل – میانه پیش‌بینی شد که امسال سازمان برنامه و بودجه به تعهدات خود در تامین اعتبار راه آهن عمل کرده است.
شایقی بیان کرد: در کنار اعتبارات ملی این پروژه از سال قبل بانک ملی ایران با اختصاص 750 میلیارد تومان فاینانس داخلی به کمک تکمیل راه آهن اردبیل – میانه شتافته تا در سه سال این پروژه تکمیل شود و در کنار آن قرار است بانک ملی دو هزار و 500 میلیارد ریال تسهیلات به سرمایه‌گذاران پرداخت کند.
وی با اشاره به مساعدت بانک ملی در کمک به احداث راه آهن اردبیل – میانه خاطرنشان کرد: ما با اعتبارات محدود دولتی قطعا نمی‌توانستیم این حجم از کار را در خط ریلی اردبیل – میانه انجام دهیم اما با مساعدت بانک ملی این راه برای ما هموار شد و در حال حاضر شاهد کارگاه عمرانی عظیم در پروژه بزرگ راه آهن اردبیل هستیم.
انتهای پیام/
400 میلیارد تومان اعتبار به راه آهن اردبیل تخصیص یافته است خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار