با مساعدت خیرین آبرسان؛

۱۹۷ روستای آذربایجان شرقی از آب پایدار برخوردار شدند

1402/07/30 - 12:17 - کد خبر: 101600 نسخه چاپی

نصر: بامساعدت و مشارکت خیرین آبرسانی طرح‌های جهاد آبرسانی در ۱۶ شهرستان اجرا و ۱۹۷ روستای استان آذربایجان شرقی از آب شرب بهداشتی سالم و پایدار بهره مند شدند.

به گزارش نصر، محمد خانی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی صبح یک شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به همراهی و مشارکت خیرین استان در امر جهاد آبرسانی گفت: تاکنون خیرین آبرسانی ۹۰۰ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های تأمین آب در ۱۹۷ روستای استان اختصاص دادند و با مشارکت این عزیزان شرکت آب و فاضلاب استان توانست با اقدامات عمرانی انجام یافته هموطنان ساکن در این مناطق استان از آب بهداشتی پایدار بهره مند شوند.
وی افزود: برای پایدارسازی و تأمین آب در روستای مذبور بیش از ۱۲۰ کیلومتر لوله خریداری ۲۷ باب مخزن با ظرفیت هفت هزار متر مکعب احداث و ۶۸ حلقه چاه حفر و تجهیز شده و ۹۰ کیلومتر خطوط انتقال آبرسانی اجرا شده است.
خانی در خصوص اجرای طرح محرومیت زدایی در قالب جهاد آبرسانی گفت: مرحله اول طرح جهاد آبرسانی که بیش از ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد در سطح روستاهای استان در حال اجراست و با اتمام این طرح‌ها بیش از ۱۷۸ روستا در مناطق مختلف استان از آب بهداشتی و پایدار بهره مند خواهد شد.
انتهای پیام/
۱۹۷ روستای آذربایجان شرقی از آب پایدار برخوردار شدند خبرگزاری مهر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار