مدیر کل ورزش و جوانان استان مطرح کرد:

در تجهیز و نگهداری ورزشگاه یادگار امام مشکل داریم

1402/07/30 - 12:23 - کد خبر: 101595 نسخه چاپی

نصر: مدیر کل ورزش و جوانان استان گفت: مشکلاتی در تجهیز و نگهداری ورزشگاه یادگار امام داریم که که از شهرداری می‌خواهیم در این رابطه ما را حمایت کند. 

به گزارش نصر، "حبیب ستوده نژاد" صبح امروز یکشنبه 30 مهر در صد و پنجاه و ششمین جلسه علنی شورای شهر تبریز در دستور جلسه اول به مناسبت هفته تربیت بدنی گفت: در حوزه عملکرد اداره ورزش و جوانان  با ۸۱ درصد توانستیم رتبه اول کشور را کسب کنیم.  
وی ادامه داد: خوشبختانه در سال جاری توانستیم تور دوچرخه سواری را در پنج مرحله با حضور 15 کشور داخلی و خارجی برگزار کنیم. 
وی با تاکید بر حمایت اعضای شورا و شهردار، گفت: در حوزه ورزش قهرمانی وضعیت مطلوبی داریم و نیاز به حمایت اعضای شورا و شهردار داریم. 
ستوده با توجه به رویداد بازی های آسیایی گفت: بازی های پار آسیایی در حال برگزاری می باشد و ۱۴ نفر از استان آذربایجان شرقی اعزام شده اند و امیدواریم بتوانند برای استان مقام کسب کنند. 
مدیر کل ورزش و جوانان استان با اشاره به وضعیت نامطلوب بانوان گفت: 68 درصد بانوان بعد از کرونا بی تحرک شده اند که باید در این راستا برنامه ریزی هایی انجام داده و برای بانوان شاغل بعد از وقت اداری امکان ورزش کردن را فراهم کنیم.
وی با اشاره به برگزاری بیست و هشتمین جشنواره فرهنگی و ورزشی قره قیه شهر مرند خبر داد: در توسعه ورزش های روستایی و عشایری روستای گلین قیه توانسته است در کشور از بین ۳۲ هزار تیم رتبه اول را کسب کنند. 
ستوده با اشاره به وضعیت ورزشگاه یادگار امام گفت: مشکلاتی در تجهیز و نگهداری ورزشگاه یادگار امام داریم که که از شهرداری می‌خواهیم در این رابطه ما را حمایت کند.
انتهای پیام/
در تجهیز و نگهداری ورزشگاه یادگار امام مشکل داریم محمدرضا اخگرگداز

ثبت نظر

نمایش 1 نظر

پاسخ   حسن كريم زاد   6 ماه پیش  

شهرداريدان ايستمه كى،وزارت ورزش دن ايسته،استقلال پيروزيه ايلده ٨٠٠يوز ميليارد بودجه ورير ،تبريزده چوخلوخ تراختورچى دى ،گرك آزربايجان پايين وِره بورالارا ،اگر سيزده چيخار اؤلسا و ايستيرسينيز
پژوهشیار