عضو شورای شهر تبریز در نوبت تذکر مطرح کرد:

از مردم اسکو عذرخواهی می‌کنم 

1402/07/30 - 12:23 - کد خبر: 101594 نسخه چاپی

نصر: عضو شورای شهر تبریز گفت: مردم اسکو بدانند که من نوکر و مرید آن ها هستم بدانند که این جریانات باید جواب داده شود. 

به گزارش نصر، در پایان صد و پنجاه و ششمین جلسه علنی شورای شهر تبریز "حجت‌الاسلام رسول برگی" در نوبت تذکر خود با اشاره به حوادث غزه، گفت: تبریز پایگاه انقلاب کشور است، مقام معظم رهبری نیز از تجمع حمایتی تبریزی ها چندین بار یاد کردند.
وی ادامه داد: در قضیه غزه جریانی که برای تجمع باید صورت بگیرد نشد، آن روزی هم که قرار شد در مقابل عمارت ساعت تجمع صورت بگیرد تعداد کمتری حضور داشتند و گفتند برخی مقابل هلال احمر تجمع کرده اند. 
وی خطاب به شهردار گفت: جوانان آماده هستند برای یک تجمع بزرگ در تبریز و بعنوان این که تبریز خواهر خوانده غزه است شهرداری در این راستا گام بردارد.
وی در ادامه به وعده شهرداری در رابطه با ایستگاه مترو قره آغاج گفت: مردم قره اغاج 7 سال است که اسیر ایستگاه مترو هستند. 
وی ادامه داد: بصورت فوری روز شمار مترو را بزنید؛ قرار بود در شهریور این ایستگاه مورد بهره برداری قرار گیرد اما معلوم نیست کدام شهریور؟
برگی در ادامه تذکر خود در واکنش به سخنان امام جمعه اسکو گفت: جریان رسانه ای هدایت شده راه اندازی شده است.
وی ادامه داد: اسکو شهری است که من به آن جا سخنرانی می‌روم، منظور من در آن صحبت ها مردم اسکو نیستند، به خوبی مردم اسکو را می شناسم و می‌دانم که اصلی ترین صادرات اسکو فرهنگ و معلمان آن است و اکثریت دبیران ما از اهالی اسکو هستند. 
وی با عنوان این که من خودم فرزند کارگر هستم، افزود: از مردم اسکو عذر خواهی می کنم و طلب حلالیت دارم. 
وی در ادامه به سخنان امام جمعه اسکو در نماز جمعه گذشته پرداخت و گفت: من با ایشان هم حوزه ای بوده ام و وی کسی است که در منابر من می‌نشست؛ امام جمعه عاقل نیز درباره الفاظی که گفته به تهران نیز اعلام کرده ام، ایشان علی رغم اینکه با من رفیق هستند قبل از این صحبت ها هیچ گفتگویی با من نداشته اند. 
وی خاطرنشان کرد: مردم اسکو بدانند که من نوکر و مرید آن ها هستم بدانند که این جریانات باید جواب داده شود. 
برگی در ادامه به موضوع ماده 5 یکی از مراک درمانی تبریز اشاره کرد و گفت: هیچ ترسی ندارم، تا جریان مرکز درمانی معلوم حل و فصل نشود ادامه خواهم داد، قبلا می‌گفتند رئیس شورا هستم و صلاح نیست این موارد را در مقام رسمی اعلام کنم اما اکنون رئیس نیستم و هیچ مسئولیتی نگرفته ام تا بتوانم این مطالب را بگویم.
انتهای پیام/
از مردم اسکو عذرخواهی می‌کنم  محمدرضا اخگرگداز

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار