رییس سازمان تیم‌های ملی تیراندازی؛

تلاش ما اعزام المپین‌ها به تمامی مسابقات‌ جهانی است

1398/10/03 - 09:45 - کد خبر: 10159 نسخه چاپی

نصر: رییس سازمان تیم‌های ملی تیراندازی‌ گفت: روز گذشته نشست فنی‌ و هماهنگی با هدف بررسی برنامه‌های فدراسیون جهت فراهم کردن شرایط برای تمرینات تیم‌ملی تشکیل شد و هدف همه حاضران تلاش برای اعزام المپین‌ها به مسابقات جهانی تا پیش از شروع بازی‌های المپیک بود.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، «ناصر رسولی» امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اظهار داشت: در فاصله ۲۲۲ روز مانده تا شروع بازی‌های المپیک، فدراسیون جهانی تیراندازی چهار مسابقه شامل سه جام‌ جهانی و مسابقه‌ آزمایشی المپیک را برای ارتقا سطح فنی ورزشکاران اعلام کرده و ما نیز برای اعزام تیراندازان المپیکی با حمایت کمیته‌ ملی المپیک و وزارت ورزش‌ و جوانان به این رقابت‌ها تلاش خواهیم کرد.
وی افزود: جام‌جهانی هند اواخر اسفندماه برگزار می‌شود، مسابقات آزمایشی المپیک توکیو اواخر فروردین‌ماه، جام‌جهانی مونیخ خرداد ماه و تیر ماه نیز مسابقات جام باکو برگزار خواهد شد و حضور تیراندازان المپیکی در این رقابت‌ها ضمن اینکه امکان استفاده از فشنگ استانداراد را فراهم می‌کند،  گامی بلند در آماده‌سازی ورزشکاران ما خواهد بود.
رسولی با اشاره به برنامه ارائه شده از سوی کادرهای فنی گفت:‌ در کادر فنی تیم ملی تفنگ «الهام هاشمی» به عنوان سرمربی است که مریم طالبی وی را یاری خواهد کرد و «محسن نصراصفهانی» نیز به عنوان سرمربی و «احمد نجفی» به عنوان ناظر تیم تپانچه را همراهی می‌کنند و البته مذاکراتی برای حضور فیزیوتراپ و همچنین مربیان بدنسازی،  تغذیه و پزشک صورت گرفته تا تیم به سطح ایده‌ال آمادگی برسد.
رییس سازمان تیم‌های ملی اضافه‌ کرد: روز گذشته در ستاد عالی بازی‌های المپیک در وزارت ورزش‌ و جوانان شرکت کردیم و قرار شد با توجه به عملکرد خوب تیراندازان در کسب سهمیه المپیک، وزارت ورزش‌ اعتبار ویژه‌ای را برای تامین نیازها و کمبودها برای فدراسیون در نظر بگیرد.
رسولی با اشاره به‌ اینکه تیراندازان رشته تپانچه از ۲۳ آذرماه و تفنگداران از ۲۶ همین ماه تمرینات خود را آغاز کرده‌اند، تاکید کرد:‌ تمرینات هر دو رشته تا اواخر تیرماه و زمان اعزام به توکیو به‌ طور پیوسته ادامه خواهد یافت و خوشبختانه هیچکدام از تیراندازان با آسیب‌دیدگی مواجه نیستند و از نظر فنی نیز در سطح خوبی قرار دارند.
نجمه خدمتی، آرمینا صادقیان، فاطمه کرم‌زاده و مهیار صداقت در تفنگ و هانیه رستمیان و جواد فروغی در تپانچه جواز حضور در المپیک ۲۰۲۰ توکیو را کسب کرده‌اند. مسابقات کسب سهمیه در رشته تیراندازی پایان یافته است.
انتهای پیام/
تلاش ما اعزام المپین‌ها به تمامی مسابقات‌ جهانی است خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار