مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خبر داد:

مرگ ۵۰ بیمار کرونایی در هفته‌ای که گذشت/شناسایی ۱۰۵۹ بیمار جدید

1402/07/29 - 18:06 - کد خبر: 101562 نسخه چاپی

نصر: مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: ۵۰ نفر از بیماران کووید۱۹ در کشور در طول هفت روز گذشته (یکشنبه ۲۳ تا شنبه ۲۹ مهر)، جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۴۶ هزار و ۵۳۰ نفر رسید.

به گزارش نصر، در اطلاعیه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که امروز شنبه منتشر شد، آمده است: تاکنون ۶۵ میلیون و ۲۴۲ هزار و ۷۹۵ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۶۳۴ هزار و ۸۹۷ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۷۳۶ هزار و ۳۴۲ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۶۱۴ هزار و ۳۴ دُز رسید.
از یکشنبه هفته گذشته تا امروز ۲۹ مهر ۱۴۰۲ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، یک هزار و ۵۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۸۱۷ نفر آنها بستری شدند. شناسایی یک هزار و ۵۹ بیمار جدید کووید۱۹ در هفته گذشته درحالیست که هفته قبل از آن یک هزار و ۲۴۴ بیمار جدید کرونا در کشور شناسایی شده بودند. مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به هفت میلیون و ۶۲۱ هزار و ۳۰ نفر رسید.
تاکنون هفت میلیون ۳۸۱ هزار و ۱۱۲ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.
۵۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. تاکنون ۵۷ میلیون و ۷۱۵ هزار و ۴۲۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.
انتهای پیام/
مرگ ۵۰ بیمار کرونایی در هفته‌ای که گذشت/شناسایی ۱۰۵۹ بیمار جدید خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار