مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی:

غزه، پاره تن جهان اسلام است و باید آزاد شود

1402/07/29 - 12:43 - کد خبر: 101536 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی با اشاره به مظلومیت‌های مردم غزه در جریان جنایات‌های اخیر رژیم صهیونیستی، گفت: غزه، پاره تن جهان اسلام است و باید آزاد شود.

به گزارش نصر، حجت الاسلام والمسلمین سید شهاب الدین حسینی در گفت‌وگویی، اظهار کرد: در این ایام حزن و ماتم جهان اسلام، جنایات رژیم منحوس صهیونیستی را به شدت محکوم می‌کنیم. رژیم غاصب اشغالگر کودک کش اسرائیل با زیرپا گذاشتن تمامی پیمان‌ها و مقررات دنیا به همراه کسانی که داعیه دار حقوق بشر هستند، جانی ترین جنایت‌ها را در غزه انجام می‌دهند.
وی افزود: مقام معظم رهبری با تاسی به فرمایشات قرآن کریم فرمودند که ۲۵ سال آینده، چیزی به نام اسرائیل نخواهد بود و این امر شاید در پنج سال آینده هم به وقوع خواهد پیوست. عملیات طوفان الاقصی غزه نیز حرکتی برای از بین بردن رژیم صهیونیستی و تحقق آرمان مقام معظم رهبری است.
وی ادامه داد: طوفان الاقصی نقطه شروعی برای پایان اسرائیل غاصب است و امروز ناله‌های کودکانی که در بیمارستان‌ها و خانه‌های بی پناه مظلومانه به شهادت می‌رسند قطعا اثر خود را گذاشته و به زودی شاهد حذف همیشگی اسرائیل از صحنه روزگار خواهیم بود.
حسینی گفت: امروز به عنوان یک مسلمان، ندای آزادی خواهی بر اساس فطرت در وجودمان موج می‌زند و برای مظلومیت مردم فلسطین و غزه خون گریه می‌کنیم و این تجاوز و غاصبی گری صهیونیست را به شدت محکوم می‌کنیم. 
وی تاکید کرد: با تمام کمال و به نیابت از تمامی امامزادگان و مساجد استان اعلام می‌کنیم که اگر مقتدای انقلاب اسلامی اجازه بدهند و فرمان جهاد صادر کنند، حاضر هستیم که به یاری غزه برویم. 
وی خاطرنشان کرد: تمامی مساجد و امامزادگان استان در صورت فراهم بودن محمل و زمینه، آماده کمک رسانی هستند تا به همراه سایر دستگاه‌های خدمت رسان به مظلومیت‌های مردم فلسطین جواب بدهیم. 
مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی اظهار کرد: اگر امروز آب و برق و حتی شیرخشک برای شیرخوارگان در فلسطین و غزه قطع شده است، می‌توانیم از طریق ندای آرمان خواهی مردم ایران و خطه آذربایجان و تبریز، کمک‌ها را جمع آوری و در اختیار مردم عزیز غزه که پاره تن جهان اسلام هستند، قرار دهیم.
وی افزود: امیدواریم بتوانیم به ندای مظلومیت کودکان و مردم فلسطین جواب بدهیم و روزی با قیادت قائم عظیم الشان(عج) در مسجدالاقصی نماز اقامه کنیم.
انتهای پیام/
غزه، پاره تن جهان اسلام است و باید آزاد شود خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار