امام جمعه موقت تبریز؛

تحریف کنندگان تورات امروز قوانین بین المللی را زیرپا می گذارند

1402/07/28 - 18:53 - کد خبر: 101509 نسخه چاپی

نصر: امام جمعه موقت تبریز گفت: آنهایی که زمانی تورات را تحریف کردند امروز با زیر پا گذاشتن قوانین بین‌المللی دست به کشتار مردم مظلوم غزه زده اند.

به گزارش نصر، حجت الاسلام علی فاضل‌ هیدجی در خطبه‌های نماز جمعه تبریز افزود: طبق وعده الهی، شکست رژیم صهیونیستی قطعی است و ما تا تحقق این وعده الهی در کنار آرمان های فلسطین هستیم و از خداوند برای مردم مظلوم غزه آرزوی نصرت و پیروزی داریم.
وی به کسانی که دنبال ریشه یابی بحران‌های فعلی جهان هستند، گفت: به قرآن سر بزنید و ببینید که چطور قوم بنی اسرائیل مورد نفرین خداوند واقع شده است.
فاضل هیدجی ادامه داد: حرص و طمع قوم بنی اسراییل طبق فرموده قرآن بیشتر از مشرکین است و آنها همواره مورد نفرین بودند.
خطیب موقت نماز جمعه تبریز گفت: خداوند در قرآن کریم قوم یهود را قومی نامیده که از فلاکت فرعونی نجات داده شده و پیامبران بزرگ از آنها مبعوث کرده است و نعمت و ثروت در اختیار آنها قرار داده است اما آنها سپس نافرمانی کرده و به بیراهه زدند.
وی ادامه داد: از طرف دیگر بیشترین غضب و خشم الهی نیز به همین قوم است به طوری که در چندین آیه خداوند این قوم را نفرین کرده است.
فاضل هیدجی اظهار کرد: این برگزیدگی و آن خشم جای تحلیل دارد و راز دوگانگی آن این است که خداوند وقتی آنها را برگزیده کرد برای آنها امکانات و حکومت داد ولی هر نعمتی مسوولیت در بردارد اما وقتی روی زمین فساد کردند دچار خشم الهی و غضب الهی کردند.
وی ادامه داد: خداوند از قوم یهود اصلاح در زمین خواست ولی چون فساد به بار آوردند دچار نفرین پروردگار شدند.
فاضل هیدجی با بیان اینکه چند مشکل گریبان‌گیر قوم یهود است، ادامه داد: نژادپرستی و خودبرتر بینی(هر جا با بحران جهانی روبه‌رو هستیم، نژادپرستی در آن نهفته است)، لجاجت به قوم، حرص و طمع این قوم و خشونت، از مشکلاتی است که قوم یهود دارند.
وی گفت: بی‌عفتی، عادی کردن دروغ، نسل‌کشی جزو کارهای رژیم غاصب اسرائیل است که به راحتی می‌توانند دروغ بگویند و آن دروغ‌هایشان را در کل دنیا گسترش دهند.
انتهای پیام/
تحریف کنندگان تورات امروز قوانین بین المللی را زیرپا می گذارند خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار