خلیفه کل و شورای خلیفه‌گری ارامنه آذربایجان حملات به غزه را محکوم کرد

1402/07/28 - 17:11 - کد خبر: 101503 نسخه چاپی

نصر: اسقف اعظم گریگور چیفتچیان خلیفه کل ارامنه آذربایجان و شورای خلیفه‌گیری کل ارامنه آذربایجان بیانیه‌ای در رابطه با حوادث اخیر غزه صادر کرده و اسرائیل را محکوم کرد.

به گزارش نصر، در متن این بیانیه آمده است:

حملات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی به نوار غزه را به شدت محکوم نموده و از طرف خود و شورای خلیفه‌گری و مجمع نمایندگان اعلام انزجار خود را نسبت به وحشی‌گری‌های آن رژیم که تمامی قوانین بین‌المللی و انسانی را لگدمال کرده و در برابر چشم‌های کور و زبان‌های خاموش دنیای متمدن اقدام به قتل عام و نسل‌کشی برادران و خواهران فلسطینی از پیر، جوان، زن و کودک را می‌نماید را اعلام می‌داریم.
بمباران بی‌رحمانه بیمارستان غزه روحیه‌ ددمنشانه این رژیم را هرچه بیشتر آشکار می‌نماید که قائل به هیچ قاعده‌ای نبوده و تمامی نمادهای انسان‌دوستی و عدالت را پایمال می‌نماید در شرایطی که انسان‌های بی‌گناه و زخمی توسط کادر درمانی در بدترین شرایط در آن محل پناه گرفته و تحت درمان بودند.
همانگونه که وجدان‌های بیدار جامعه جهانی و شورای بین المللی کلیسای مسیحی فجایع غزه را محکوم نمودند از تمامی مجامع بین‌المللی و سازمان حقوق بشر تقاضا داریم این اعمال را محکوم و گام‌های موثر در جهت محکومیت و مجازات عاملین آن اعمال شود.
انتهای پیام/
خلیفه کل و شورای خلیفه‌گری ارامنه آذربایجان حملات به غزه را محکوم کرد خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار