مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه؛

«فیاضی» به تیم والیبال شهرداری ارومیه ملحق شد

1398/10/03 - 09:36 - کد خبر: 10149 نسخه چاپی

نصر: «پوریا فیاضی» به طور رسمی قرارداد خود را با تیم «بژین» لهستان فسخ کرد و به تیم والیبال شهرداری ارومیه ملحق شد.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه امروز در گفت و گو با خبرنگار بیان کرد: تلاش ما برای جذب این بازیکن قدرتی‌زن و عضو تیم ملی به ثمر نشست و در ادامه لیگ برتر کشور از وجود این بازیکن ارزشمند و تاثیرگذار بهره خواهیم برد.
پیمان رضایی افزود: این بازیکن هم‌اکنون در اردوی آماده‌سازی تیم ملی برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۲۰ توکیو حضور دارد و تمرین‌های خود را در کنار سایر ملی‌پوشان آغاز کرده‌است.
وی ادامه داد: طی چند روز گذشته نیز با جدایی «مصطفی کارخانه» از تیم والیبال شهرداری ارومیه تلاش برای انتخاب و معرفی سرمربی جدید با جدیت در دستور کار مدیریت باشگاه قرار گرفت و پس از بررسی‌های فراوان تصمیم بر این شد تا «پیمان اکبری» مربی صاحب نام کشورمان سکان هدایت این تیم را بر عهده بگیرد.
بنا به این گزارش، مصدومیت «فرهاد قائمی» قدرتی‌زن تیم شهرداری ارومیه در تمرین‌های این تیم، مسوولان باشگاه شهرداری ارومیه را در جذب «فیاضی» به عنوان بهترین بازیکن جایگزین وی مصمم‌تر کرد و با تحقق این امر، خواسته هواداران تا حدودی برآورده می‌شود.
«فیاضی» متولد سال ۲۲ دی سال ۱۳۷۱ در شهر هشترود است و سابقه چندین حضور در تیم شهرداری ارومیه را دارد و از محبوبیت خاصی در بین هواداران این شهر برخوردار می‌باشد.
مردم ارومیه همانند یک کارشناس و متخصص با رشته والیبال آشنا هستند و تیم‌های والیبال این شهر همواره از محبوبیت و جایگاه خاصی برای آنان برخوردار است و این امر بار مسوولیت باشگاه شهرداری ارومیه در انتخاب سرمربی کار بلد، جذب بازیکنان مطرح و بستن تیمی منسجم و هماهنگ را دوچندان می‌کند.
بر اساس اعلام فدراسیون والیبال با پایان یافتن هفته دهم لیگ برتر والیبال به دلیل برگزاری اردوی تیم ملی و حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۰ لیگ به مدت ۵۰ روز تعطیل است و تیم والیبال شهرداری ارومیه هم‌اکنون با دو بازی کمتر و با انجام هشت دیدار و اندوختن ۱۳ امتیاز در رده ششم جدول قرار دارد.
امسال پس از دو سال ناکامی، حضور تیم پرستاره‌ای در شهر عشاق والیبال تا حدودی امید و شادی را به هواداران مشتاق شهر ارومیه بخشید.
باشگاه شهرداری ارومیه امسال به جذب بازیکنان مطرح و ملی‌پوش اقدام کرد و بازیکنانی همچون محمدرضا حضرت‌پور، شهرام محمودی، پوریا فیاضی، فرهاد قائمی، فرهاد سال‌افزون، فرهاد پیروت‌پور، سعید مصطفی‌وند، حمزه زرینی، مهدی کریمی و امیرحسین توخته را به خدمت گرفت.
لیگ برتر والیبال با حضور ۱۳ تیم شهرداری ورامین، پیام خراسان، سایپا، راه‌یاب ملل مریوان، شهروند اراک، پیکان، شهرداری گنبد، خاتم اردکان، شهرداری ارومیه، فولاد سپاهان، فولاد سیرجان ایرانیان، کاله مازندران و شهداب یزد از هشت آبان آغاز شد.
انتهای پیام/
«فیاضی» به تیم والیبال شهرداری ارومیه ملحق شد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار