وزیر امور خارجه؛

جنگ افروزان نمی‌توانند حماس را از غزه حذف کنند

1402/07/27 - 17:11 - کد خبر: 101486 نسخه چاپی

نصر: وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه منطقه در شرایط بشکه باروت سر می‌برد و امکان انفجار و از کنترل خارج شدن شرایط وجود دارد، گفت: امیدوارم هرچه زودتر شاهد توقف جنایت‌های جنگی رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه باشیم.

به گزارش نصر، حسین امیرعبداللهیان در جمع خبرنگاران در جده گفت: مایلم باردیگر از جده محل برگزاری نشست سازمان همکاری اسلامی با صدای بلند اعلام  کنم که زمان رو به پایان است و اگر  جنگ افروزان تصور می‌کنند که می‌توانند مقاومت و حماس را از غزه حذف کنند حتماً سخنی به گزاف گفته‌اند.
این دیپلمات عالی رتبه جمهوری اسلامی ایران در همین ارتباط گفت: آنها سال‌ها پیش چنین ادعایی را در مورد حذف و خلع سلاح حزب‌الله لبنان داشتند ولی جهان امروز شاهد آن است که اکنون حزب الله لبنان در قوی‌ترین شرایط و موقعیت خود قرار دارد.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در ادامه سخنان خود گفت: در جلسه روز گذشته سازمان کنفرانس اسلامی به صراحت گفتم و تمام وزیران امور خارجه شرکت کننده هم تاکید داشتند که  ادعای صهیونیست‌ها و طرف آمریکایی مبنی بر اینکه بیمارستان غزه از سوی جهاد اسلامی مورد حمله قرار گرفته است ، ادعایی مضحک و خنده‌دار است و هیچ کسی باور  و تصور نمی‌کند که به راستی چنین اقدامی از سوی مقاومتی  که برای دفاع از امنیت و دفاع از زنان، کودکان و غیرنظامیان در  سخت‌ترین شرایط عملیات  فتخار آمیز طوفان الاقصی را انجام داد ، صورت بگیرد  .
وی افزود: طبعا  آمدن آمریکایی‌ها با تمام توان رسانه‌ای خود در پشت نتانیاهو برای نسبت دادن این جنایت  علیه بیماران در بیمارستان غزه به جریان مقاومت نمی‌تواند چهره نتانیاهو را سفید کند.
انتهای پیام/
جنگ افروزان نمی‌توانند حماس را از غزه حذف کنند خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار