وزیر خارجه اردن؛

جهان داستان اسرائیل درباره بیمارستان غزه را باور نمی‌ کند

1402/07/27 - 16:04 - کد خبر: 101483 نسخه چاپی

نصر: وزیر خارجه اردن در سخنانی رژیم صهیونیستی را عامل جنایت بیمارستان «المعمدانی» غزه دانست و گفت دروغ‍پردازی‌های این رژیم درباره این جنایت غیرقابل باور است.

به گزارش نصر، ایمن الصفدی، وزیر خارجه اردن در گفت‌وگو با شبکه سی‌ان‌ان در این باره اظهار کرد: این حمله یک جنایت فجیع است. این یک جنایت جنگی است. همه اینجا معتقدند که اسرائیل مسئول است.
ارتش اسرائیل می گوید که اینطور نیست، اما صادقانه بگویم کسی آن هم در این نقطه از جهان این را باور نمی‌کند. مردم به این انکارها و بعد اعتراف کردن عادت کرده‌اند. همه ما قضیه شیرین ابوعاقله، خبرنگار فلسطینی شبکه الجزیره را به یاد داریم؛ اولین واکنش اسرائیل این بود که فلسطینی‌ها او را کشته‌اند و در نهایت اعتراف کردند که یک سرباز اسرائیلی او را هدف قرار داده است. من فکر نمی‌کنم کسی چنین دروغ‌پردازی را باور کند.
وی ادامه داد: همانطور که اشاره کردم مردم عصبانی هستند. آیا اسرائیل مایل است تحقیقات بین المللی مستقلی در مورد این جنایت انجام دهد؟ واقعیت این است که ما شاهد هزاران موشک بودیم که از غزه به سمت اسرائیل شلیک شد اما هیچکدام از آنها قادر به این حجم از تخریب و ویرانی که در بیمارستان المعمدانی شاهد آن بودیم، نبودند؛ بنابراین مردم آن را باور نمی‌کنند.
وزارت بهداشت غزه شامگاه سه‌شنبه اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی در جنایتی تازه، بیمارستان المعمدانی در مرکز نوار غزه را بمباران کرد و طبق برآوردهای اولیه، بیش از ۵۰۰ تن از فلسطینیان در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به این بیمارستان به شهادت رسیدند.
انتهای پیام/
جهان داستان اسرائیل درباره بیمارستان غزه را باور نمی‌ کند خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار