مدیرعامل گروه کارخانجات سیمکات در مصاحبه اختصاصی با نصر:

سیمکات در مسیر توسعه/ آماده ورود به بورس هستیم

1402/07/26 - 19:29 - کد خبر: 101444 نسخه چاپی

نصر: گروه کارخانجات تولید سیم و کابل سیمکات تولید کننده انواع سیم و کابل مسی و آلمینیومی با تداوم روند توسعه به زودی وارد بازار بورس می شود.

به گزارش نصر، مهندس عبداله قاری زاده مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره گروه کارخانجات سیمکات در مصاحبه اختصاصی با نصر به روند پیشرفت این کارخانه اشاره کرد و گفت: این کارخانه در سال ۱۳۵۷ تاسیس و با هدف تولید انواع سیم و کابل مسی و آلمینیومی تاسیس شد و امروز با روند توسعه سبد کالا به بیش از ۴۰۰ نوع محصول افزایش یافته است.
قاری زاده به فاز توسعه این کارخانه اشاره کرد و گفت: در سال های گذشته سیمکات با مجموعه هادی برق سابق ادغام شد و این اتفاق باعث افزایش بیشتر سبد کالای گروه صنعتی سیمکات شد.
مدیرعامل گروه کارخانجات سیمکات به روند صادرات این مجموعه اشاره کرد و گفت: خوشبخاته با افزایش سبد کالا و تولید انواع سیم و کابل مسی و آلمینیومی با استاندارد بین المللی صادرات محصولات نیز روند صعودی داشته و امروز شاهد آن هستیم که برند سیمکات در اکثر کشورهای همسایه و همچنین آفریقا سهم چشم گیری را در بازار رقابت خود دارد.


وی ادامه داد: بر این اساس گروه کارخانجات سیمکات به مدت ۴سال جزو صادر کنندگان برتر و نمونه کشور نیز معرفی شد.
قاری زاده درخصوص ورود این شرکت به بورس اشاره کرد و اذعان داشت: با پشت کار مجموعه موفق شده ایم مسیر رشد و توسعه را با بهترین شرایط عبور کنیم و آماده ورود به بازار بورس شویم.
 وی ادامه داد: مجموعه سیم کات با آماده سازی تمام شرایط ورود به بازار بورس امروز در مرحله پذیرش و وارد شدن به بازار بورس است و می خواهیم با عرضه سهام در این بازار مسیر متفاوت را در توسعه و موفقیت مجموعه تجربه کنیم.
 

مدیرعامل گروه کارخانجات سیمکات به شفافیت مالی شرکت اشاره کرد و خاطر نشان شد: برای ورود به بازار بورس اولین قدم شفافیت مالی می باشد که با جذب نیروهای متخصص امروز این شرکت دارای بازرس و حسابرسی دقیق است تا هیچ مشکلی در روند بازار بورس نداشته باشیم.
قاری زاده در ادامه صحبت های خود به روند افزایش سهم بازار اشاره کرد و گفت: گروه کارخانجات سیمکات امروز در بازار کشور ۶درصد از سهم کل بازار را در اختیار دارد که در مقایسه با سال های گذشته افزایش چشم گیری داراست.
 

وی اذعان داشت: وجود سبد کالای با کیفیت باعث افزایش تولید می شود و در مقایسه به سال های گذشته ۲۷درصد افزایش تولید را شاهد هستیم که این اتفاق با افزایش اشتغال زایی در مجموعه همراه است.
مدیرعامل گروه کارخانجات سیمکات به خرید ماشین آلات جدید اشاره کرد و گفت: ماشین آلات جدید را چین خریداری کرده ایم و به لطف خداوند طی ۴۵ روز آینده وارد کشور خواهد شد که در مجوعه شهر قزوین مورد استفاده قرار خواهد گرفت.


انتهای پیام/
سیمکات در مسیر توسعه/ آماده ورود به بورس هستیم نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار