نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

وحشیگری صهیونیست‌ها در نوار غزه هر لحظه بیشتر می‌شود

1402/07/26 - 17:21 - کد خبر: 101436 نسخه چاپی

نصر: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در آذربایجان شرقی با بیان اینکه وحشیگری صهیونیست‌ها در نوار غزه هر لحظه بیشتر می‌شود، گفت: در تازه ترین این جنایت‌ها، اشغالگران صهیونیستی، بیمارستان غزه را بمباران کردند.

به گزارش نصر، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم روز چهارشنبه، ۲۶ مهرماه در جمع تجمع کنندگان علیه رژیم صهیونیستی در محوطه حوزه علمیه حضرت ولیعصر، اظهار کرد: سخنگوی وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که بیش از یک هزار نفر زن و کودک مظلوم فلسطینی در این بمباران شهید شدند.
وی ادامه داد: اهانت و هتک حرمت بانوان فلسطینی، تداوم آزار و دستگیری و شکنجه‌ی مردم مظلوم فلسطین از جمله اقدامات رژیم کودک کش اسرائیل است که با هدف افزایش فشار علیه مردم مظلوم فلسطین انجام شد.
وی افزود: اسرائیل خشونت افراطی و تضعیف حقوق فلسطین را سر لوحه‌ی اقدامات خود قرار داده است و طبق فرمایش رهبری که می‌فرمایند تا ۲۵ سال آینده چیزی به نام اسرائیل نخواهد بود گویا خود رژیم صهیونیستی دست جنبانده و می‌خواهد زودتر نابود شود.
وی بیان کرد: رفتارهای جاه طلبانه‌ی نتانیاهو در موضوع لایحه‌ی اصلاحات قضایی که یک رفتار کاملا شخصی برای فرار از مجازات قانونی فسادهای خود و خانواده‌اش بود که از جمله اقدامات مهم دیگری است که افزایش چنددستگی در جامعه‌ای غیرمنسجم و متزلزل صهیونیستی را به دنبال دارد.
وی خاطرنشان کرد: بروز تجمعات و راهپیمایی‌های گسترده در برابر ظلم‌های نتانیاهو شرایط سیاسی و اجتماعی کاملا ناپایداری را بر این رژیم تحمیل کرد که حتی موجب ایجاد چنددستگی در بخش‌های، امنیتی نظامی و اطلاعاتی این رژیم شد.
آل هاشم ادامه داد: برخی اخبار غیررسمی حاکی از کشته شدن بیش از یک هزار و ۹۰ نفر شده است، بیمارستان غزه به عنوان تنها بیمارستان این شهر در تاریکی شب به خاموشی رفت و صدها بیمار و مجروح جنگی و هزار فرد نیازمند به درمان دیگر هیچ دسترسی به هیچ امکاناتی درمانی ندارند.
وی ادامه داد: قطع آب و برق در غزه، حمله به مناطق مسکونی متراکم رژیم و بیمارستان و کشته شدن صدها نفر از کودکان و زنان و مردان در بیمارستان حکایت از شکست مفتضحانه در مقابل جوانمردان حماس را روشنتر خواهد کرد.
وی تشریح کرد: عملیات در عمق، غافلگیری، استفاده از سلاح‌های مختلف، پیشروی، تصرف سرزمین، گرفتن تلفات بالا از اشغالگران و اسارت گرفتن صدها صهیونیست نشانگر افزایش قدرت جبهه مقاومت است.
انتهای پیام/
وحشیگری صهیونیست‌ها در نوار غزه هر لحظه بیشتر می‌شود خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار