خبر/

راهپیمایی اعلام انزجار مردم تبریز از جنایت های رژیم کودک کش صهیونیستی

1402/07/26 - 15:21 - کد خبر: 101430 نسخه چاپی

نصر: راهپیمایی اعلام انزجار از جنایت های رژیم صهیونیستی علیه کودکان، زنان و مردم مظلوم فلسطین به خصوص حمله به بیمارستان غزه در تبریز برگزار شد.

به گزارش نصر، در این راهپیمایی که روز چهارشنبه از چهارراه آبرسان به طرف حوزه علمیه حضرت ولیعصر (عج) تبریز برگزار شد، راهپیمایان با تجمع در محوطه این حوزه علمیه علیه جنایت های رژیم صهیونیستی شعار داده و با مردم مظلوم فلسطین اعلام همبستگی کردند.
تجمع کنندگان با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر منافق و مرگ بر ضد ولایت فقیه خشم و انزجار خود را از رژیم صهیونیستی و حامیان آن ها اعلام کردند.
شرکت کنندگان در این راهپیمایی با سردادن شعارهای وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد، ای لشکر صاحب زمان آماده باش آماده باش بهر نبردی بی امان آماده باش آماده باش، ای رهبر آزاده آماده ایم آماده، آذربایجان اویاخدی خامنه ایه دایاخدی و لبیک یا خامنه ای لبیک با حسین است از مردم مظلوم فلسطین حمایت کرده و برای دفاع از این مردم اعلام آمادگی کردند.

عده ای حمله حماس به اسرائیل را می خواهند به ایران نسبت دهند
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز در جمع تجمع کنندگان در محوطه حوزه علمیه حضرت ولیعصر(عج) گفت: عده ای نفهم حمله حساب شده حماس به اسرائیل را می خواهند به ایران نسبت دهند در حالی که این حمله کار خود فلسطینیان است.
حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، افزود: این اقدام آن ها برای کم کردن حجم شکست ارتش اسرائیل در مقابل جوانمردان حماس است و ما هم بر بازوان رزمندگان و جوانان فلسطین بوسه می زنیم.
وی با اشاره به اینکه لحظه به لحظه به میزان وحشیگری صهیونیست ها در نوار غزه اضافه می شود، اظهار کرد: در تازه ترین این جنایت ها، اشغالگران صهیونیستی، بیمارستان غزه را بمباران کردند و به گفته سخنگوی وزارت بهداشت غزه بیش از یک هزار نفر که تعدادی از زن و کودک مظلوم فلسطین در این بمباران شهید شدند.
امام جمعه تبریز با بیان اینکه برخی اخبار غیررسمی از نوار غزه حاکی از کشته شدن بیش از یک هزار و ۹۰ نفر است، گفت: این بیمارستان به عنوان تنها بیمارستان غزه در تاریکی شب به خاموشی رفت و صدها بیمار و مجروح جنگی و هزار فرد نیازمند به درمان دیگر هیچ دسترسی به هیچ امکاناتی درمانی ندارند.
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم، با اشاره به راهپیمایی دانشجویان، طلاب و مردم تبریز علیه جنایت های رژیم صهیونیستی، ادامه داد: قدرت اسلام همین است که همه رو در کنار هم قرار می دهد و امروز نه تنها در ایران اسلامی بلکه در بیشتر کشورها حتی کشورهای غیر اسلامی علیه رژیم صهیونیستی راهپیمایی و تجمع کردند.
وی با بیان اینکه حضور دانشجویان و طلاب جمهوری آذربایجان و ترکیه ساکن تبریز در کنار دانشجویان، طلاب و مردم این شهر برای اعلام انزجار علیه جنایت های رژیم صهیونیستی در این تجمع حرکت زیبایی است، یادآور شد: جامعه اسلامی و هر کسی که وجدان دارد در مقابل جریانات ۱۱ روز گذشته به ویژه بمباران بیمارستانی که موجب به شهادت رسیدن صدها تن زن، کودک و مرد در آن شدند، اعتراض می کنند.
امام جمعه تبریز با اشاره به وعده رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه در ۲۵ سال آینده رژیمی به نام اسرائیل وجود نخواهد داشت، گفت: رژیم اشغالگر اسرائیل، پیشقدم شده و این ۲۵ سال را تقلیل داده و به زودی مضمحل می شوند.
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم، ادامه داد: در یازده روز گذشته گروه های مقاومت فلسطینی با اجرای عملیات طوفان الاقصی انتقام تاریخی از جنایت های رژیم کودک کش و غاصب صهیونیستی گرفتند تا بر همگان آشکار شود که معادله قدرت در قلب آسیا و به ویژه در خصوص پرونده فلسطین سمت و سوی دیگری به خود گرفته است.
وی با ارزیابی این اتفاق از ابعاد مختلف، اظهار کرد: عملیات طوفان الاقصی در طول ۶۰ سال گذشته بی سابقه بود و از نظر استفاده از اصل غافلگیری، عملیات در عمق، استفاده از سلاح های مختلف، پیشروی، تصرف سرزمین، گرفتن تلفات بالا از اشغالگران و اسارت گرفتن صدها صهیونیست بی نظیر است و نشان از قدرت افزایی مستمر جبهه مقاومت دارد.
امام جمعه تبریز با بیان سایر ابعاد حمله حماس به اسرائیل، گفت: قطع آب و برق در غزه و حملات کور به مناطق مسکونی متراکم به ویژه بمباران بیمارستان و کشته شدن صدها نفر از کودکان، زنان و مردان حکایت از شکست مفتضحانه در مقابل حماس را روشنتر خواهد کرد.
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با اشاره به اینکه رسانه های غزه از شهادت ۱۲ نفر در حمله به خانه «اسماعیل هنیه» رییس دفتر سیاسی جنبش حماس توسط رژیم صهیونیستی خبر دادند، افزود: رسانه های رژیم صهیونیستی با تایید این خبر اعلام کردند که در میان افراد به شهادت رسیده احتمال دارد که اسماعیل هنیه نیز به چشم بخورد.
وی یادآور شد: برخی از رسانه های فلسطینی از به شهادت رسیدن چند فرزند و تعدادی از نوه های اسماعیل هنیه خبر دادند در حالی که در چند روز گذشته رسانه های حامی صهیونیست ها در فضای مجازی با راه اندازی جنگ روانی علیه این جریان ، القا می کردند که خانواده اسماعیل هنیه در خارج از غزه زندگی می کنند.
به گزارش ایرنا، در پایان راهپیمایی و تجمع دانشجویان، طلاب و مردم تبریز، بیانیه سراسری در محکومیت جنایت های رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین قرائت شد و حاضران با سردادن تکبیر موارد این بیانیه را تایید کردند.
انتهای پیام/
راهپیمایی اعلام انزجار مردم تبریز از جنایت های رژیم کودک کش صهیونیستی خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار