مربی تیم فوتبال تراکتور؛

فکر نمی‌کردم روزهای سخت به این زودی از راه برسد

1398/10/02 - 17:00 - کد خبر: 10142 نسخه چاپی

نصر: مربی تیم فوتبال تراکتور می‌گوید تیمش فردا کار سختی برابر شهرخودرو دارد و تنها مزیت تیمش نسبت به حریف، حمایت هواداران تبریزی است.

به گزارش نصر به نقل از ایسنا، ساکت الهامی مربی تراکتور در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر شهرخودرو حاضر شد و اظهار کرد: بازی سختی را برابر شهرخودرو که یکی از تیم‌های بالای جدول است داریم.
شهرخودرو هم امسال و هم سال قبل نشان تیم باشخصیت و باکیفیتی است.
وی ادامه داد: این تیم از لحاظ فوتبالی، کیفیت فنی بالایی دارد. این دیدار برای هر دو تیم سخت است و نظم تاکتیکی بالایی را در این دیدار شاهد هستیم. شرایط خوبی داریم. سه بازیکن‌مان را هم نمی‌دانیم به بازی فردا می‌رسند یا نه.
الهامی اضافه کرد: آهسته آهسته داریم به مرحله‌ای می‌رسیم که به یک تیم واقعی تبدیل شویم. روزهای سخت خیلی زودتر از این فکر می‌کردیم از راه رسید. مردم آذربایجان تیم خود را فراموش نکنند و انتظار داریم خروجی بازی فردا، سه امتیاز برای تراکتور باشد. امیدوارم بازی باکیفیت بالایی ارائه دهیم. ما زمان را از دست داده‌ایم و هیچ توجیهی برای ناموفق بودن در ادامه راه وجود ندارد.
وی درباره جذب بازیکن در نیم فصل گفت: هنوز به جمع‌بندی نرسیدیم و این دو بازی برای ما اهمیت دارد.
فورچونه از دیروز به ما اضافه شده و تمرینات اختصاصی برای او در نظر گرفته‌ایم. او امروز در دو نوبت تمرین کرده است.
الهامی درباره شهرخودرو گفت: هر دو تیم شرایط خوبی دارند و شناخت خوبی از هم دارند.
مزیت ما نسبت به شهرخودرو این است که ما حمایت هواداران را خواهیم داشت.
مربی تراکتور درباره قطعی شدن قراردادش گفت: من درباره این صحبت نکرده‌ام که چند امتیاز بگیرم می‌مانم. من فرزند این شهر هستم و تمام سعی من این است تا امانتی که به دستم سپرده شده است را به موفقیت برسانم. با همین بازیکنان تبدیل به یک تیم واقعی می‌شویم و تمام هم و غم ما، بازی فردا خواهد بود.
انتهای پیام/
فکر نمی‌کردم روزهای سخت به این زودی از راه برسد خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار