خبر/

پیام استاندار آذربایجان شرقی در محکومیت جنایات صهیونیست های غاصب در غزه 

1402/07/26 - 11:03 - کد خبر: 101404 نسخه چاپی

نصر: استاندار آذربایجان شرقی با صدور پیامی ضمن ابراز همدردی با مردم مظلوم فلسطین، جنایات صهیونیست های اشغالگر در غزه را محکوم کرد.

به گزارش نصر، در این پیام آمده است: جنایات صهیونیست ها در فلسطین اشغالی بار دیگر ماهیت پلید و ضد انسانی آنان و حامیان شان را برای جهانیان به نمایش گذاشت. 
بمباران بیمارستان المعمدانی توسط صهیونیست های اشغالگر، نمایش چندباره سبعیت و خوی حیوانی آنان و حامیان شان بوده و استانداردهای دوگانه آنان را در مواجهه با مقوله حقوق بشر به شکلی آشکار به جهانیان نشان داد. 
عمق فجایع ضد بشری صهیونیست ها و هم پیمانان شان به اندازه ای است که امروز در هیچ جای جهان، کشوری را نمی توان یافت که مردمش علیه جنایات و وحشی‌گری های صهیونیست های غاصب راهپیمایی اعتراض آمیز  برگزار نکنند. 
اینجانب ضمن محکوم کردن جنایات صهیونیست های خونخوار در فلسطین عزیز، اعلام عزای عمومی به این مناسبت در کشور عزیزمان را گامی در راستای تلاش برای همدردی و همراهی عملی با مردم مظلوم غزه می دانم و معتقدم که صهیونیست ها در آتش خشم فلسطینیان و امت اسلامی فرو خواهند شد غلطید.
از این رو، انتظار می رود که همه ملت های آزاده و مستقل جهان نیز  به تبعیت از حمایت ایران اسلامی از مظلومان جهان و در راس آنها فلسطین عزیز، ضمن محکوم کردن جنایات صهیونیست های غاصب، اقدامات عملی برای متوقف کردن آن بردارند. 
بدون شک ناتوانی و زبونی رژیم غاصب صهیونیستی در مقابله با جبهه مقاومت و روی آوردن آن به کشتار مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین با ابزار آلات جنگی، صفحه دیگری بر کتاب قطور جنایات، سبعیت و‌ وحشیگری صهیونیست ها خواهد افزود.
انتهای پیام/
پیام استاندار آذربایجان شرقی در محکومیت جنایات صهیونیست های غاصب در غزه  نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار