اختصاصی نصر/

فرار پزشک معروف تبریزی از چنگال آدم ربایان

1402/07/27 - 10:00 - کد خبر: 101390 نسخه چاپی

نصر: یکی از پزشکان معروف تبریزی از گروگان گیری مسلحانه دو آدم‌ربا جان سالم به در برد.

به گزارش نصر، شب دوشنبه این هفته اتفاقی عجیب در یکی از مناطق شلوغ و پرتردد تبریز رخ داد که در این حادثه عجیب و کم سابقه یکی از پزشکان متخصص تبریزی از مقابل منزلش توسط دو فرد ناشناس مسلح ربوده شد.
این پزشک تبریزی در گفتگو با خبرنگار نصر در خصوص این حادثه گفت: شب گذشته درحالی که با خودرو شخصی وارد پارکینگ منزل شدم، در حین پایین آمدن درب پارکینگ دو نفر با سلاح کلت و اسلحه دیگری وارد پارکینگ شدند و با تهدید سوار خودرو شخصی ام کرده و حرکت کردند.
وی افزود: در حین درگیری با دو آدم ربا اعلام کردم که حاضر به دادن پول و خودرو هستم که قبول نکردند و با تهدید به کشتن داخل خودرو انداختند.
این پزشک تبریزی خاطر نشان کرد: باتوجه به شلوغی و ترافیک در خیابان از فرصت استفاده کرده و در یک لحظه خودم را از خودرو به بیرون انداخته و با فریاد از مردم کمک خواستم. پس از چند دقیقه متوجه شدم دو آدم ربا هم ماشین را رها کرده و از محل گریخته اند که با حضور پلیس شکایت خود را ثبت کردم.
این مخاطب با بیان اینکه از کنار این موضوع به راحتی نخواهد گذشت، تصریح کرد: تا زمانی که تکلیف این موضوع مشخص نشود تمام کارهایم را رها خواهم کرد تا دو فرد آدم ربا دستگیر شوند. باتوجه به شناختی که بیمارانم از من دارند، تاکنون با هیچ فردی به هیچ وجه اختلاف نداشتم و به نظر می رسد هدف از این اقدام انگیزه مالی و اخاذی و گرفتن پول از خانواده ام باشد. 
وی در پایان اعلام کرد: این اتفاق باعث بر هم زدن آرامش و ایجاد رعب و وحشت در خود و خانواده ام شده است. از مسئولان انتظامی و امنیتی استان هم درخواست دارم این موضوع را پیگیری کنند چراکه باعث از بین رفتن امنیت شهروندان می شود.
گفتنی است پزشک یادشده از متخصصان نامدار یکی از بیمارستان های معروف تبریز است که به گفته خود،
سابقه درگیری و اختلاف شخصی در چند سال فعالیت اخیرش نداشته است.
 انتهای پیام/
فرار پزشک معروف تبریزی از چنگال آدم ربایان نصر

ثبت نظر

نمایش 1 نظر

پاسخ   علی احمدی   5 ماه پیش  

عجب
پژوهشیار