رئیس هیات انجمن های ورزش های رزمی آذربایجان شرقی خبر داد:

برگزاری اولین فستیوال ورزش‌ های رزمی کشور در تبریز

1402/07/25 - 13:10 - کد خبر: 101356 نسخه چاپی

نصر: رئیس هیات انجمن های ورزش های رزمی آذربایجان شرقی با اشاره به برگزاری اولین فستیوال ورزش های رزمی گفت: افتتاحیه این مسابقات چهارشنبه در سالن پورشریفی تبریز برگزار خواهد شد.

به گزارش نصر، یوسف جاویدان رییس هیات انجمن های ورزش های رزمی استان در نشست با اصحاب رسانه گفت: طبق سیاست‌گذاری که در دو سال گذشته داشتیم باید همانند آن حرکت می‌کردیم که در گام اول بحث سخت‌افزاری بود که سالن ورزش‌های رزمی را بازسازی کردیم تا به بهترین شکل ممکن قابل استفاده باشد.
وی افزود: در گام دوم بحث روحیه‌دهی به ورزشکاران را در دستور کارمان قرار دادیم تا ورزشکاران عزیزمان بتوانند برای استان‌مان افتخارآفرینی کنند که الحمدالله توانستیم در هر دو بخش موفق عمل کنیم.
جاویدان ابراز داشت: چیزی که ما از مدت‌ها قبل دنبال آن بودیم برگزاری فستیوال ورزش‌های رزمی بود که به صورت عملی برای اولین بار در کشور قرار است اتفاق بیافتد و جلسه آن از دو سه ماه پیش با حضور مسئولین هیات‌ها و کمیته‌های شهرستانی برگزار و مورد استقبال آنان قرار گرفت.
رئیس هیات انجمن‌های ورزشی استان تصریح کرد: کیک‌بوکسینک، موی تای، گرافتینگ، کوبودو، جوجیتسو، هاپ کیدو و هنرهای نمایشی از جمله رشته‌های حاضر در اولین فستیوال ورزش‌های رزمی استان خواهند بود.
جاویدان تاکید کرد: افتتاحیه این فستیوال روز چهارشنبه ۲۶ مهرماه از ساعت ۱۶ در سالن پورشریفی تبریز خواهد بود و بعد از برگزاری مسابقات در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه، روز جمعه ۲۸ مهرماه اختتامیه برگزار خواهد شد.
رئیس هیات انجمن‌های ورزشی استان در پاسخ به سوال خبرنگار عصر تبریز مبنی بر حضور ورزشکاران سایر استان‌ها در این فستیوال، گفت: این فستیوال مختص استان آذربایجان‌شرقی است و ورزشکاران سایر استان‌ها حضور نخواهند داشت ولی باتوجه به درخواست مسئولین هیات‌های استان‌های همجوار، ورزشکارانی از استان‌های آذربایجان‌غربی و اردبیل در مسابقات شرکت خواهند کرد.
جاویدان در بخش دیگری از سخنانش نیز خاطرنشان کرد: در مراسم افتتاحیه این فستیوال از تعدادی از خانواده شهدای دفاع مقدس و ورزشکار هم در قالب کنگره ملی ۱۰ هزار شهید آذربایجان‌شرقی تجلیل خواهیم کرد.
وی در پایان از حضور خانواده‌ها در اولین فستیوال ورزش‌های رزمی به صورت آزاد و رایگان خبر داد.
انتهای پیام/
برگزاری اولین فستیوال ورزش‌ های رزمی کشور در تبریز حمیدرضا سامبرانی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار