میزبانی تبریز از مسابقات کاپ آسیایی دو اتلون

1402/07/25 - 13:07 - کد خبر: 101354 نسخه چاپی

نصر: معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی از میزبانی مسابقات کاپ آسیایی دو اتلون در تبریز خبر داد.

به گزارش نصر، جواد امان زاده معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان از برگزاری مسابقات دو اتلون کاپ آسیایی و قهرمانی آسیای میانه با همکاری و تعامل دستگاه های مختلف اجرایی استان خبر داد.
وی با اشاره به اینکه برگزاری این مسابقات برای نخستین بار از سال گذشته آغاز شده است، گفت: امسال با برگزاری دور دوم، تداوم برگزاری این رویداد بین المللی را با پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون ورزش های سه گانه و مجموعه مدیران استانی خواهیم داشت.
امان زاده افزود: در همین زمینه جلسات هماهنگی متعددی با بخش های مختلف برگزار شده است که ضمن قدردانی از اعضای هیات ترای اتلون استان، اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز و شهرداری کلانشهر تبریز، از عموم مردم در جهت تماشای این رقابت ها دعوت به عمل می آید.
در ادامه فرامرز رنجکش رئیس هیات ترای اتلون استان در خصوص برگزاری این رقابت ها گفت: اولین دوره مسابقات قهرمانی آسیای میانه و سومین دوره مسابقات کاپ آسیایی دو اتلون در دو بخش آقایان و بانوان با حضور 21 ورزشکار داخلی و خارجی برگزار خواهد شد.
وی در ادامه افزود: در این دوره از مسابقات ورزشکارانی از سراسر کشور و همچنین 4 کشور سنگاپور، تایلند، قرقیزستان و آفریقای مرکزی با هم به رقابت خواهند پرداخت.
رنجکش خاطرنشان کرد: مسابقات بانوان ساعت 8 صبح روز جمعه 28 مهرماه سال جاری و مسابقات آقایان از ساعت 10 صبح همانروز در پارکینگ شماره دو مجموعه تفریحی ائل گلی تبریز برگزار می شود و الکسی کالنین به عنوان نماینده کنفدراسیون آسیا و اقیانوسیه در این مسابقات حضور خواهد داشت.
انتهای پیام/
میزبانی تبریز از مسابقات کاپ آسیایی دو اتلون حمیدرضا سامبرانی

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار