مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی؛

مجتمع آب‌درمانی و تندرستی در آذرشهر احداث می‌شود

1398/10/02 - 16:41 - کد خبر: 10135 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی از آغاز احداث مجتمع آب‌درمانی و تندرستی در آذرشهر با همکاری بخش خصوصی طی سال جاری خبر داد.

به گزارش نصر به نقل از ایسنا، مرتضی آبدار با بیان اینکه آذربایجان شرقی به واسطه واقع شدن در منطقه کوهستانی، مملو از چشمه‌های معدنی و دره‌های سرسبز و فرح‌بخش است، گفت: شهرستان‌های استان، با داشتن چنین جاذبه های طبیعی شرایط مناسبی جهت سرمایه گذاری، بهره برداری و توسعه زیر ساخت های گردشگری درمانی را دارند.
وی با اشاره به اینکه شهرستان آذرشهر نیز از این میراث‌های طبیعی بهره‌مند بوده است، افزود: با توسعه و تقویت زیرساخت‌های گردشگری این شهرستان می‌توان این منطقه را ب‍ه ع‍ن‍وان یک م‍ن‍طق‍ه س‍ی‍‍اح‍ت‍‍ی و گ‍ردش‍گ‍ری شگفت انگیز م‍‍ع‍رف‍‍ی کرد.
وی با تاکید بر اینکه کمیت و کیفیت زیر ساخت‌ها در افزایش فعالیتهای گردشگری به ویژه در جذب گردشگر در چنین نقاطی بسیار موثر است، ادامه داد: در این راستا، طی سال جاری شاهد اجرای پروژه احداث مجتمع تندرستی و آب درمانی در این شهرستان هستیم.
براساس این گزارش، آبدار اضافه کرد: حجم سرمایه گذاری بخش خصوصی در این پروژه 3500 مترمربعی بالغ بر 63 میلیارد ریال است، که با آغاز به فعالیت این مجتمع گردشگران می‌توانند از امکانات درمانی و رفاهی آن بهره مند شوند؛ همچنین با بهره‌برداری از این پروژه، برای 20 نفر اشتغال مستقیم ایجاد می‌شود.
انتهای پیام/
مجتمع آب‌درمانی و تندرستی در آذرشهر احداث می‌شود خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار