معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری منطقه ۶ تبریز خبر:

اجرای طرح ضربتی مبارزه با ساخت ‌و سازهای غیرمجاز در آناخاتون

1402/07/25 - 09:28 - کد خبر: 101334 نسخه چاپی

نصر: معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری منطقه ۶ تبریز از بازدید شبانه روزی عوامل خدمات شهری در سطح منطقه به منظور جلوگیری از ساخت ‌وسازهای غیرمجاز خبر داد.

به گزارش نصر، سجاد رضایی با بیان این مطلب اظهار داشت: در راستای جلوگیری از گسترش ساخت‌ و سازهای غیرمجاز و صیانت از حق و حقوق شهروندان، با دستور قضائی ساخت و سازهای غیر مجاز آناخاتون ، تخریب و به حالت اولیه تبدیل شده است.
وی افزود: به منظور حفظ و حراست از اموال بیت‌المال و صیانت از حقوق عامه ، طی عملیاتی در چند نقطه از جاده آناخاتون، توانستیم با اقدام به موقع مانع از ساخت و ساز غیر مجاز و تضییع حقوق شهر و شهروندان شویم.
رضایی در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه ساخت و ساز‌های غیر مجاز و بی رویه باعث بروز مشکلات زیادی در مدیریت شهری می‌شود، تاکید کرد: در ساخت و ساز‌های غیر مجاز، مشخصات فنی و مهندسی رعایت نمی‌شود و گاهی در معابر واقع می‌شوند، غیرمقاوم هستند و حقوق شهروندان در آن رعایت نمی‌شود و از این جهت مقابله با این پدیده در دستور کار‌ شهرداری قرار گرفته است.
وی همچنین در ادامه تصریح کرد: از این پس، به صورت جدی اجازه هیچ‌گونه ساخت و ساز‌های غیرمجاز، از سوی افراد منفعت طلب و زمین خوار در اراضی سطح حوزه شهرداری منطقه ۶ تبریز داده نمی‌شود.
انتهای پیام/
اجرای طرح ضربتی مبارزه با ساخت ‌و سازهای غیرمجاز در آناخاتون نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار