معاون اجرایی رییس جمهور؛

تورم مسکن در کشور نزولی شده است

1402/07/24 - 17:43 - کد خبر: 101326 نسخه چاپی

نصر: معاون اجرایی رییس جمهور از نزولی شدن تورم مسکن در کشور خبر داد و عنوان کرد: دولت مصمم است مشکلات و موانع بر سر راه اجرای طرح نهضت ملی مسکن را برطرف کند.

به گزارش نصر، محسن منصوری ظهر دوشنبه در حاشیه بازدید از بیمارستان در حال ساخت ۷۰۰ تختخوابی قزوین اظهار کرد: با اقدامات صورت گرفته در استان قزوین روند اجرای مصوبات سفر ریاست جمهوری به قزوین با سرعت خوبی در حال انجام است.
وی با بیان اینکه بیش از ۱۰۰ پروژه و مصوبه سفر ریاست جمهوری به استان قزوین به اتمام رسیده است افزود: تعدادی از مصوبات نیز هنوز شروع نشده که در این سفر به دنبال مسئله یابی و چرایی این مسئله هستیم.
معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان اینکه ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات بیستمین سفر استانی هیئت دولت به استان قزوین تخصیص پیدا کرده که ۲ هزار میلیارد تومان آن توسط سازمان برنامه و مابقی توسط سایر دستگاه‌های اجرایی ملی و استانی تأمین شده است.
وی با بیان اینکه پروژه‌های مهم و حیاتی استان قزوین پیشرفت قابل توجهی داشته است، عنوان کرد: روند اجرای بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی استان قزوین نیز مناسب است و تلاش می‌کنیم تا پایان دولت بتوانیم فاز اول بیمارستان با ۳۵۰ تخت خواب را به بهره برداری برسانیم.
منصوری با بیان اینکه تا به امروز ۳۰۰ میلیارد تومان برای ساخت فاز نخست بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی قزوین تخصیص یافته است، عنوان کرد: مابقی اعتبارات مورد نیاز نیز در حال تأمین است.
وی با بیان اینکه دولت سیزدهم در پروژه‌های بهداشت و درمان یک رکورد ثبت کرده است، تصریح کرد: بیش از ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در دولت سیزدهم به بهره برداری رسیده است.
معاون اجرایی رئیس جمهور تاکید کرد: ساخت ۱۰ هزار تخت بیمارستانی دیگر در کشور در دستور کار دولت سیزدهم است.
وی با اشاره به جاده قزوین- الموت- تنکابن بیان کرد: بخش مربوط به قزوین این محور تا به امروز با صرف اعتباری بالغ بر ۵ هزار میلیارد تومان ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در سال جاری افتتاح خواهد شد.
منصوری در پایان با اشاره به نهضت ملی مسکن یادآور شد: با اجرای پروژه نهضت ملی مسکم در کشور در ۵ ماه گذشته تورم نزولی را در حوزه مسکن شاهد بودیم و بر همین اساس دولت مصمم است مشکلات و موانع بر سر اجرای طرح نهضت ملی مسکن را برطرف کند.
انتهای پیام/
 تورم مسکن در کشور نزولی شده است خبرگزاری مهر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار