نماینده مجلس:

حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه نشانگر استیصال آنان است

1402/07/24 - 13:55 - کد خبر: 101312 نسخه چاپی

نصر: عضو هیات رییسه و نماینده مردم تبریز، اسکو و اذرشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه و قتل عام مردم بی گناه، نشانگر استیصال این رژیم است.

به گزارش نصر، روح الله متفکر آزاد روز دوشنبه در گفت و گویی، اظهار کرد: به تعبیر رهبر معظم انقلاب، این شکست ترمیم ناپذیر است و رژیم صهیونیستی در حدی شکنندگی خود را نشان داد که ترس دیگران هم از این رژیم از بین رفت.
وی ادامه داد: جبهه فلسطین، قدس و مقاومت متوجه قدرت درون زای خود شدند و نشان دادند که این رژیم قابلیت از بین رفتن به خصوص در زمان اندک را هم دارد.
متفکر آزاد گفت: نکته مهم این است که حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه و قتل عام مردم بی گناه، نشانگر استیصال این رژیم و به هم ریختگی اعصاب و تمرکزش شده و در این شرایط خطاهای بیشتری از آن سر خواهد زد.
وی بیان کرد: البته خون مظلوم هیچ گاه بر زمین نمی ماند و پیش بینی این است که در آینده نه چندان دور، دیگر مذاکره با این رژیم یا شرط بندی بر روی اسب بازنده متوقف می شود و دولت های اسلامی که به سمت این رژیم رفته بودند مجبور به همراهی با ملت هایشان خواهند شد.
وی گفت: جهان اسلام به این برداشت رسید که رژیم صهیونیستی از بین رفتنی است و این شدنی است و امکان سازش و عادی سازی روابط با این رژیم برای خائنین وجود نخواهد داشت.
متفکر آزاد بر ضرورت هوشمندی جهان اسلام در این برهه تاکید کرد و افزود: هیچ کس نباید خطای راهبردی انجام دهد و در محاسبات اشتباه کند، در این زمینه باید وحدتی ایجاد شود.
وی رخدادهای غزه و حملات و کشتارهای رژیم صهیونیستی در این شهر را نوعی پاکسازی قومی عنوان کرد و گفت: این خود آپارتاید و نسل کشی است.
انتهای پیام/ 
 حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه نشانگر استیصال آنان است خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار