فرمانده انتظامی شهرستان ابهر؛

عامل قتل دختر هفت ساله در شهرستان ابهر دستگیر شد

1402/07/23 - 14:53 - کد خبر: 101262 نسخه چاپی

نصر: فرمانده انتظامی شهرستان ابهر از دستگیری عامل قتل دختر هفت ساله خبر داد و گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر وقوع نزاع در شهر هیدج، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

به گزارش نصر، سرهنگ محمد مهدیخانی روز یکشنبه با بیان این مطلب افزود: پس از دریافت این گزارش، پلیس بلافاصله در محل حاضر و با صحنه خون آلود و پیکر دختر بچه ای هفت ساله مواجه شد، که بلادرنگ با اورژانس هماهنگی و مضروب به بیمارستان منتقل شد که متاسفانه به علت شدت جراحت (مضروب) در بیمارستان فوت کرد.
فرمانده انتظامی ابهر اظهار داشت: با پی بردن ماموران به وجود اختلاف خانوادگی، اعتیاد و اظهارات ضد و نقیض پدر مقتول در صحنه جرم که در حالت غیرعادی بود، فرضیه قتل توسط پدر وی قوت گرفت.
وی یادآورشد: با هماهنگی‌های قضایی پدر مقتول دستگیر و به پلیس آگاهی شهرستان منتقل و با صدور قرار قانونی روانه زندان شد.

دستگیری سارق حرفه ای با بیش از ۳۰ فقره سرقت
فرمانده انتظامی شهرستان زنجان از دستگیری سارق ماهر محتویات داخل خودرو و کشف ۳۰ فقره سرقت خبر داد و گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت های متعدد محتویات داخل خودرو، شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان زنجان قرار گرفت.
سرهنگ داود مرسلی افزود: ماموران کلانتری ۱۳، با بررسی های میدانی، اشراف اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی مخفیگاه سارق را شناسایی و پس از اخذ هماهنگی و نیابت قضایی متهم را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: در تحقیقات تخصصی به عمل آمده متهم به ۳۰ فقره سرقت اعتراف کرد.
سرهنگ مرسلی با بیان اینکه متهم تحویل مرجع قضائی شد، به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده سارق یاسارقین مشخصات ظاهری آنها را به خاطربسپارید و چنانچه دارای خودرو یا موتور سیکلت هستند پلاک و مشخصات آن را یادداشت کنید و به پلیس اطلاع دهید.

پلمپ ۱۰ واحدهای صنفی متخلف در خدابنده
فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پلمپ ۱۰ واحد صنفی متخلف در این شهرستان خبر داد و گفت: در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و جلوگیری از بروز تخلفات صنفی، طرح تشدید کنترل و نظارت بر واحدهای صنفی متخلف درسطح شهرستان خدابنده اجرا شد.
سرهنگ محسن غنیمتی اظهار داشت: با انجام بازدید و بازرسی ها، این تعداد واحد صنفی قهوه خانه و قلیانسرا به علت عدم رعایت موارد انتظامی از جمله (نداشتن پروانه کسب معتبر، عدم رعایت ساعت کاری، ارائه خدمات به افراد زیر ۱۸ سال) در شهر قیدار شناسایی شد و پس از صدور اخطاریه های لازم با هماهنگی دادستان دادسرای عمومی و انقلاب خدابنده هر ۱۰ واحد صنفی پلمب و با تشکیل پرونده قضایی، متصدیان واحدها به دادسرا معرفی شد.
وی خاطرنشان کرد: والدین باید در تعامل با معلمین و مدارس بیشتر از همیشه مراقب فرزندان خود باشند تا در زمان تعطیلی مدارس، دانش آموزان در زمان مناسب به منزل مراجعه کنند و قهوه خانه ها و قلیانسراها به پاتوق آنها تبدیل نشود.
فرمانده انتظامی خدابنده هدف از اجرای این طرح را نظارت کامل بر اصناف متخلف در راستای رعایت اصول بهداشتی و ارتقای امنیت اجتماعی عنوان کرد و گفت: کسب رضایت مندی مردم و افزایش احساس امنیت در سطح شهرستان از اولویت های پلیس است و تلاش پلیس برای مقابله با هنجارشکنان به صورت جدی ادامه دارد، در این مسیر شهروندان نیز می توانند با معرفی اصناف متخلف از طریق شماره تلفن ۱۱۰ پلیس را در تامین بهتر امنیت یاری کنند.

کشف دام قاچاق ۶ میلیارد ریالی
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان از کشف ۹۳ راس دام سبک فاقد مجوز به ارزش بیش از ۶ میلیارد ریال در زنجان خبر داد و گفت: در پی کسب خبری مبنی بر حمل احشام فاقد مجوز با یک دستگاه خودروی کامیون، مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان قرار گرفت.
سرهنگ حسین بدری افزود: مامورین پس از هماهنگی قضایی حین کنترل نامحسوس خودروهای عبوری در اتوبان تبریز - زنجان خودروی مذکور را پس از رویت با علائم هشدار دهنده و دستور ایست متوقف کردند که در بازرسی از آن تعداد ۹۳ راس دام سبک فاقد مجوز حمل و دامپزشکی کشف شد.

دستگیری ۹ نفر از اراذل و اوباش در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی شهرستان ابهر
فرمانده انتظامی شهرستان ابهر از شناسایی و دستگیری ۹ نفر از اراذل و اوباش متواری که بارها باعث ایجاد رعب و وحشت شهروندان در فضای مجازی و حقیقی شده بودند، خبر داد.
سرهنگ محمد مهدیخانی اظهار داشت: در راستای پاسخگویی به مطالبات مردمی به منظور برخورد با اراذل و اوباش و افرادی که بارها با ایجاد درگیری باعث ایجاد رعب و وحشت و جریحه دار شدن اذهان عمومی شده بودند، پس از اقدامات و تشکیل اکیپ های تلفیقی پلیس طرح ارتقاء امنیت اجتماعی به مرحله اجرا درآمد.
فرمانده انتظامی شهرستان ابهر افزود: در این طرح ضمن هماهنگی قضایی، تیم های تلفیقی همزمان به چند نقطه از مناطق آلوده و پاتوق اراذل و اوباش که در سطح شهر به عناوین مختلف به عرض اندام و ایجاد رعب و وحشت در فضای مجازی و حقیقی برای شهروندان مبادرت می کردند، اعزام شدند.
وی به نتایج حاصل از اجرای این طرح اشاره کرد و افزود: در این طرح، همکاران انتظامی شهرستان موفق به دستگیری ۹ نفر از اراذل و اوباش و خرده فروشان مواد مخدر و کشف سلاح سرد از آنان شدند که در این راستا چهار نفر از متهمان روانه زندان شدند و تحقیقات تکمیلی در خصوص سایر متهمان در دست اقدام و رسیدگی است.
سرهنگ مهدیخانی با بیان اینکه استقرار نظم و امنیت در جامعه از وظایف ذاتی پلیس است، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با اراذل و اوباش و افرادی که قصد بر هم زدن نظم و امنیت عمومی و آسایش و امنیت شهروندان را داشته باشند برخورد خواهد کرد.
انتهای پیام/
عامل قتل دختر هفت ساله در شهرستان ابهر دستگیر شد خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار