خبر/

افتتاح مدرسه در دور افتاده ترین روستای هشترود

1402/07/23 - 11:16 - کد خبر: 101245 نسخه چاپی

نصر: مدرسه شهید یوسف شُکرزاده روستای طالش کندی شهرستان هشترود با هزینه ای بالغ بر ۱ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان افتتاح شد.

به گزارش نصر، معاون اجرایی و نظارت اداره کل نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس در مراسم افتتاح مدرسه خیر ساز در دور افتاده ترین روستای شهرستان هشترود گفت: مدرسه دو کلاسه شهید یوسف شکر نژاد با هزینه بالغ بر یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان، با مشارکت بنیاد برکت آذربایجان شرقی و داره کل نوسازی مدارس استان ساخته شده است.
قلی پور با بیان اینکه در طول یکسال گذشته ۱۵ هزار دانش آموز در مدارس جدید، مشغول تحصیل شده اند افزود: از شهریور سال قبل تا مهر امسال ۲۰۸ پروژه با ۲۱۰ کلاس درس، تحویل آموزش و پرورش شده است .
وی ادامه داد: سال گذشته ۲۵ میلیارد تومان تجهیزات برای مدارس سطح استان ارسال شد و امسال در قالب تجهیزات فضای آموزشی ۵۰ میلیارد تومان برای تجهیز مدارس ارسال شده است.
قلی پور اظهار کرد: در دور دوم سفر رئیس جمهور، یک هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان برای بازسازی فضای آموزشی استان اختصاص یافته است و امید است همه این اعتبارات، جذب شده و به بدنه آموزش استان اختصاص یابد.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان هشترود هم با بیان اینکه ۲۰ مدرسه در این شهرستان، در دست مطالعه، نقشه برداری و احداث است گفت: از اول سال تحصیلی امسال، این دومین مدرسه تازه احداث شده در شهرستان است و تا آخر مهر هم دو مدرسه دیگر افتتاح خواهد شد.
جعفر بصیری افزود: ۱۲ مدرسه کانکسی هم در شهرستان وجود دارد که نیاز به تخریب و بازسازی دارند.
وی از خیرین خواست، در احداث چهار مدرسه شهر هشترود شامل مدارس شهید رجایی، شهید مطهری، سهام خیام و فاطمیه، اهتمام جدی داشته باشند.
انتهای پیام/
افتتاح مدرسه در دور افتاده ترین روستای هشترود نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار