معاون شهرسازی و معماری شهردار تبریز خبر داد:

ابلاغ بسته تشویقی جدید بازآفرینی شهری در تبریز

1402/07/23 - 11:01 - کد خبر: 101243 نسخه چاپی

نصر: معاون شهرسازی و معماری شهردار تبریز از ابلاغ بسته تشویقی جدید بازآفرینی شهری به مناطق دهگانه این شهر خبر داد.

به گزارش نصر، عزتی اظهار کرد: با تلاش و زحمات همکاران حوزه ضوابط معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تبریز و در راستای اجرای مصوبه شورای‌ عالی شهرسازی و معماری ایران و افزایش تسهیلات و مشوق‌ها و مصوبات قانونی جهت تسهیل شرایط ساخت و ساز برای سازندگان و مالکان، بسته تشویقی جدید در محدوده بافت‌های فرسوده و اسکان غیررسمی تهیه و در کمیسیون ماده ۵ به تصویب رسید و جهت اجرا به مناطق دهگانه شهرداری ابلاغ شد. 
وی افزود: در این بسته تشویقی ۲۰ بند مختلف شامل افزایش تراکم، افزایش سطح اشغال و کاهش ضریب پارکینگ در نظر گرفته شد و یکی از کامل‌ترین بسته‌های تشویقی کشور در حوزه بازآفرینی شهری محسوب می‌شود.
 عزتی ادامه داد: در کنار این بسته تشویقی در محدوده‌های مشمول بازآفرینی شهری برابر مصوبه شورای اسلامی شهر تبریز تا ۱۰۰ درصد تخفیف عوارض نیز در تعرفه عوارض محلی مصوب شده و حتی در تعرفه سال ۱۴۰۲ تسهیلات و تشویق‌های جدیدی اضافه شده است.
معاون شهرسازی و معماری شهردار تبریز اظهار امیدواری کرد با مصوبه تشویقی و تخفیفات در حوزه عوارض شهرداری و تسهیل شرایط اخذ وام شاهد رونق ساخت و ساز در محدوده‌های مشمول بازآفرینی باشیم.
انتهای پیام/
ابلاغ بسته تشویقی جدید بازآفرینی شهری در تبریز نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار