خبر/

دفتر پست شهر جدید سهند با حضور مدیرعامل شرکت ملی پست افتتاح شد

1402/07/22 - 14:31 - کد خبر: 101206 نسخه چاپی

نصر: دفتر پستی شهید حاج قاسم سلیمانی شهر جدید سهند با حضور معاون وزیر و مدیر عامل شرکت ملی پست افتتاح و ساختمان خدمات پستی این شهر نیز کلنگ زنی شد.

به گزارش نصر، محمود لیائی، معاون وزیر و مدیر عامل شرکت ملی پست روز شنبه، ۲۲ مهر ماه در آیین افتتاح دفتر پستی شهید حاج قاسم سلیمانی شهر جدید سهند، شعار جدید اداره پست را «مراجعه و خدمات پستی درب منزل و محل کار به‌جای مراجعه مردم» عنوان کرد و گفت: امیدواریم با احداث و افتتاح دفاتر پستی در راستای شعار جدید پست مردم دیگر نیازی به مراجعه حضوری به دفاتر پستی نداشته باشند.
به گزارش ایسنا، تراب محمدی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی نیز ویژگی و خصلت رژیم صهیونیستی را جرم‌ و جنایت علیه مردم مظلوم فلسطین عنوان کرد و افزود: ما امروز شاهد حملات وحشیانه رژیم کودک‌کش صهیونیستی در غزه هستیم، البته حماس با عملیات غرور آفرین طوفان الاقصی، هیمنه آمریکا و رژیم صهیونیستی را شکسته و نقشه‌های احداث کریدور و عادی سازی با کشورهای عربی را نقش بر آب کرده است.
وی، حمایت از مظلوم را آموزه‌ی دینی عنوان کرد و گفت: ملت و دولت ایران همیشه در کنار مظلومان جهان و مردم فلسطین ایستاده است و هر کجا مظلومی‌ باشد، ایران اسلامی در کنار آن‌ها خواهد بود ولی سازمان ملل، آمریکا و اروپا در مقابل کشتار مردم فلسطین سکوت کرده‌اند.
وی ادامه داد: خدمات سازمان پست در ارتباط مستقیم با مردم است و افراد و کادر این مجموعه باید ایثارگرانه، از خودگذشتگی و با مهربانی در این راستا خدمت کنند.
محمدی، ارسال سریع مرسولات را یکی از مزیت‌های پست استان عنوان کرد و افزود: هیچ کدام از سازمان‌ها در سطح اداره پست نمی‌توانند مرسولات را سریع و منظم ارسال کنند و این سازمان در راستای بهره‌مندی و بکارگیری فناوری‌های نوین کارهای خوبی انجام داده است.
وی به تعیین تکلیف ساختمان پست مرکزی تاکید کرد و افزود: این مرکز، هاب شمالغرب است که روزانه نزدیک به ۴۰ کامیون از این مرکز خارج می‌شود ولی موجب ترافیک و افزایش زمان ارسال مرسولات می‌شود و لازم است در خارج از شهر، هاب جدیدی ایجاد و احداث شود.
وی افزود: متاسفانه برخی از شهرستان‌های استان هم‌چون خداآفرین، هوراند و لیلان دفتر پستی ندارند که امیدواریم با مساعدت مسئولان ذی‌ربط شاهد راه‌اندازی آن‌ها باشیم.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی ضمن اشاره به اهمیت نیروی انسانی به افزایش حقوق کارکنان اداره پست تاکید کرد و ادامه داد: در راستای ارائه خدمات بهتر و رضایت بیشتر مردم باید نیروی انسانی علاقه مند و کارآمد در این اداره استخدام شوند.
جواد دباغ صادقی پور، مدیر کل پست آذربایجان شرقی نیز در این مراسم از ارسال ۵۰۰ الی ۶۰۰‌ مرسوله توسط موزعین در شهر جدید سهند و شهرستان اسکو خبر داد و گفت: موزعین، روزانه مسافت طولانی ۱۵ کیلومتر از تبریز تا سهند را طی می‌کردند ولی با افتتاح این دفتر، زمان ارسال مرسولات کاهش می‌یابد و امیدواریم ظرف روزهای آینده خدمات کد پستی را نیز در این مرکز ساز و کار آن اجرایی شود.
گفتنی است؛ در این مراسم از مدیر عامل شرکت عمران سهند تجلیل و قدردانی انجام گرفت.
انتهای پیام/
دفتر پست شهر جدید سهند با حضور مدیرعامل شرکت ملی پست افتتاح شد خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار