بیانیه سفارت ایران در آلمان درخصوص تحولات اخیر در سرزمین‌های اشغالی

1402/07/21 - 18:58 - کد خبر: 101157 نسخه چاپی

نصر: سفارت جمهوری اسلامی ایران در آلمان در بیانیه‌ای به اشاره به جنایت‌های اخیر رژیم صهیونسیتی علیه مردم فلسطین و کشتار مردم غزه تاکید کرد: باید با توقف سریع قتل عام مردم بی گناه از توسعه ابعاد منطقه‌ای و جهانی این جنایت جلوگیری کرد.

به گزارش نصر، متن این بیانیه مطبوعاتی به شرح زیر است: «مظلومیت و آوارگی ملت بی‌پناه فلسطین سابقه‌ای هفتادوپنج‌ساله دارد. این سرزمین مقدس این روزها شاهد فصل جدیدی از ظلم و تجاوز از سوی اشغالگران است.
داستان فلسطین، داستان خاک نیست، داستان قومیت و ملیت و مذهب نیست ، بلکه آزمونی است برای سنجش پای بندی به اصول انسانی و اخلاقی همه وجدان‌های بیدار؛ از هر قوم و ملیت و مرام و مسلکی.
هفتاد و پنج سال اشغال و به‌کارگیری انواع ترفندهای سیاسی و نظامی، تنها موجب پیچیده‌تر شدن مشکلات و افزایش الام این ملت رنج کشیده شده است. مهم‌ترین تهدید دشمنان فلسطین، مردم بی‌پناهی هستند که به دنبال یافتن راهی برای بازگشت به خانه می باشند.
ملت فلسطین زنده است و زنده خواهد ماند. تحریم، محاصره، قطع اب و برق و جلوگیری از ارسال و غذا و دارو صرفاً ماهیت دشمنان را نمایش خواهد گذاشت. اما فلسطین را از پای درنخواهد آورد و  هیچ قدرتی  نخواهد توانست آرمان فلسطین را از مردم  این سرزمین بگیرد.
تاخیر و تعلل در رعایت حقوق تضییع شده ملت فلسطین منجر به افزایش دامنه تنش و بحران گردیده است، لذا باید با توقف سریع قتل عام مردم بی گناه از توسعه ابعاد منطقه ای و جهانی این جنایت جلوگیری کرد.»
انتهای پیام‌/
بیانیه سفارت ایران در آلمان درخصوص تحولات اخیر در سرزمین‌های اشغالی خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار