اطلاع رسانی/

افتتاح شوروم فونیکس نمایندگی ۴٨٣ نصیراللهی در تبریز 

1402/07/22 - 07:46 - کد خبر: 101152 نسخه چاپی

نصر: مراسم افتتاحیه شوروم فونیکس نمایندگی ۴۸۳ نصیراللهی، نمایندگی رسمی شرکت مدیران خودرو در تبریز با برگزاری نشست خبری این رویداد و با نمایش محصولات برند فونیکس برگزار شد.

به گزارش نصر، «نجار صادقی» مدیر شبکه نمایندگان فونیکس در نشست خبری افتتاح شوروم فونیکس نمایندگی 483 نصیراللهی، که در اتاق بازرگانی تبریز برگزار شد؛ اظهار داشت: برند فونیکس حدودا یک و نیم سال است که فعالیت خود را آغاز کرده و در طی این مدت به لطف تنوع محصولات، توانسته است سهم قابل توجهی از بازار را به دست بیاورد.
 

وی افزود: سیاست شرکت مدیران خودرو با توجه به تفاوت سطح مشتریانی که برای برند فونیکس تعریف شده بود با برند ام وی ام که از برندهای اولیه شرکت مدیران خودرو است، متفاوت بوده و قرار بر این شده بود شبکه مجزایی داشته باشیم.
 

وی در بخش دیگری از سخنان خود مطرح کرد: تمام نمایندگان ما موظف بر این شدند که نمایشگاه ها و مراکز خدمات پس از فروش اختصاصی این برند را با استاندارد های خاص خود آماده سازی کنند. در حال حاضر ۸۴ نماینده فونیکس در کشور مشغول فعالیت هستند که در طول یک سال گذشته بیش از  ۷۸ نمایندگی کار استاندارد سازی شان به پایان رسیده است.
 

نجار صادقی یادآور شد: ما سعی می کنیم با توسعه شبکه نمایندگی ها دسترسی به محصولات برند فونیکس را برای کلیه مشتریان و متقاضیان در سراسر کشور آسان کنیم و در کنار افتتاحیه شوروم ها، افتتاح مراکز خدمات  پس از فروش رانیز  خواهیم داشت. در همین راستا، اولین نمایندگی خدمات پس از فروش برند فونیکس در شهر کرج افتتاح خواهد شد.
 

کروری نیا، مدیر فروش برند فونیکس مدیران خودرو نیز در ادامه این جلسه گفت: در نیمه دوم سال اقداماتی انجام شده و در مرداد ماه اولین محصول برقی را برای فروش به معرض نمایش گذاشتیم. بعد از اینکه شورای رقابت قیمت این محصول را اعلام کند، بلافاصله در همین ماه و یا ماه آینده فروشش را آغاز خواهیم کرد.



وی افزود: آریزو ۶ جی تی یکی از محصولاتی است که منتظر تعیین قیمتش هستیم. همچنین در حرکتی تازه، موتور تیگو هشت پرو را روی تیگو هفت پرومکس نصب کرده ایم که به زودی عرضه خواهد شد. اف ایکس هم محصول جدید دیگری است که طراحی و تولید شده و فروشش آغاز شده است.
کروری نیا ادامه داد: در کنار اینها، خودرو آریزو هشت داریم که تست‌ها را تقریباً یک ماه پیش در تهران انجام داده ایم و از دی ماه عرضه می شود.


وی اذعان کرد: کم و کاستی هایی داشتیم ولی سعی کرده ایم در محصولاتی که عرضه می‌کنیم مشکلات را رفع کنیم و با کیفیت بالاتر عرضه کنیم. در شرکت مدیران خودرو در حال حاضر ما به دو بخش برند ام وی ام و فونیکس تقسیم شده ایم.
مدیر فروش برند فونیکس مدیران خودرو به تشریح ارزیابی خود از سامانه یکپارچه فروش خودرو پرداخت و گفت: سامانه یکپارچه خودرو یک سری نقاط مثبت و یک سری نقاط منفی دارد. نظرات مختلفی هم درباره این سامانه وجود دارد که چالش های خیلی زیادی برای ما داشته است.


کروری نیا تصریح کرد: تا اینجا چون عرضه خودرو توسط خودروسازها بالاست نیازی به این سامانه وجود ندارد. در حال حاضر یک بلاتکلیفی بین خودروسازها و مخصوصا خودروسازهای خصوصی‌ به وجود آمده است و عدم هماهنگی بین اداره صمت و شورای رقابت نیز مشکلاتی به وجود آورده است.
«مرتضی مختاری» مشاور نمایندگی ۴٨٣ نصیراللهی نیز در این نشست خبری ضمن تشریح برنامه های این نمایندگی، یادآور شد: بر اساس برنامه بازاریابی ۲۰۲۴، تمرکز اصلی ما بر روی دیجیتال مارکتینگ است و چندان با تبلیغات سنتی میانه‌ای نداریم.
 

وی افزود: برگزاری یک سری از رویدادها با هدف بازار یکی از برنامه های نمایندگی ۴۸۳ نصیراللهی است. همچنین به زودی از وبسایت فونیکس نیز رونمایی خواهد شد.
انتهای پیام/
افتتاح شوروم فونیکس نمایندگی ۴٨٣ نصیراللهی در تبریز  نصر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار