رئیس هیات انجمن ورزش های رزمی استان خبر داد:

تبریز میزبان نخستین فستیوال بزرگ ورزش های رزمی کشور

1402/07/21 - 16:02 - کد خبر: 101151 نسخه چاپی

نصر، رئیس هیات انجمن ورزش های رزمی استان از برگزاری نخستین فستیوال بزرگ ورزش های رزمی در تبریز خبر داد.

به گزارش نصر، یوسف جاویدان رئیس هیات انجمن ورزش های رزمی استان در گفتگو با نصر در خصوص برگزاری مسابقات پیش رو گفت: اولین فستیوال ورزش های رزمی به مناسبت هفته تربیت بدنی و گرامیداشت کنگره ده هزار شهید آذربایجان برگزار خواهد شد.
وی در ادامه افزود: در گذشته معمولا اعلام می کردند که فعالیت های این هیات در مسابقات کیک بوکسینگ یا موی تای خلاصه می شود اما حدود 150 رشته زیر نظر این هیات هستند که در همین زمینه برای برگزاری مسابقات آمادگی رشته ها برای میزبانی نظرسنجی شد که پس از اعلام نظرها مقرر شد فستیوال در دو بخش برگزار شود.
جاویدان از برگزاری این رقابت ها در دو بخش خبر داد و خاطرنشان کرد: این مسابقات در دو بخش نمایشی و مسابقاتی برگزار می شود که در بخش اول تیم ها به انجام حرکات نمایشی خواهند پرداخت و در بخش دوم به مبارزه باهم پرداخت.
رئیس هیات انجمن ورزش های رزمی استان تصریح کرد: این مسابقات برای نخستین بار در سطح کشور و در روز های 26، 27 و 28 مهرماه سال جاری به میزبانی سالن پورشریفی تبریز برگزار می شود. ثبت نام این مسابقات برای نخستین بار از سایت هیات استان انجام شد و کمیته های مخصوص برای برگزاری این مسابقات در حال فعالیت هستند.
وی در پایان گفت: باتوجه به تعاملی که با استان ها انجام شده است حدود یک هزار و 200 الی دو هزارنفر به نظر می رسد در این مسابقات شرکت کنند که امیدواریم میزبانی شایسته ای در این خصوص انجام شود.
 انتهای پیام/
تبریز میزبان نخستین فستیوال بزرگ ورزش های رزمی کشور نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار